خبر خوب از ایتالیا برای استقلالی ها

وب سایت ایتالیایی ضمن تشریح شرایط ایجاد شده بین آندره استراماچونی و باشگاه استقلال پیش بینی کرد در بازگشت این مربی ایتالیایی طی روزهای آینده پیشرفت ایجاد شود.

خبرآنلاین:سایت «توتومرکاتو» ایتالیا در گزارشی وضعیت آندره استراماچونی سرمربی استقلال را منعکس کرده است.

این گزارش با عنوان «استراماچونی – استقلال؛ یک بانک ایتالیایی مداخله می‌کند» نوشت: «بازگشت استراماچونی به استقلال؛ دود خاکستری برای بازگشت. تلاش سفارت ایران برای پرداخت منظم به استراماچونی موفقیت آمیز نبود. خوش‌بینی فیلتر شده است و دیروز هم روز خوبی نبود چرا که باوجود آماده بودن امضای قرارداد تا ماه ژوئن (پایان این فصل از فوتبال ایران) هیچ چراغ سبزی از سوی مسئولان ایران نشان داده نشد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «با این حال ایرانی‌ها امید خود را از دست نداده اند مثل استراماچونی که توجه و محبت زیادی از سوی مردم دریافت می‌کند که به بازگشت وی علاقه‌مند هستند. در عین حال تیم تمریناتش را با برنامه‌های مربی ایتالیایی ادامه می‌دهد و از قبول مربی موقت خودداری می‌کند. مداخلاتی از سوی یک بانک ایتالیایی برای پرداخت منظم قرارداد استراماچونی صورت گرفته است. در روزهای آینده انتظار پیشرفت می‌رود. ماجرای استراماچونی و استقلال هنوز تمام نشده است.»
آندره استراماچونی شب گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هنوز منتظر حل مشکل پرداخت قراردادش هست و دوست دارد به استقلال بازگردد.

The post خبر خوب از ایتالیا برای استقلالی ها appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *