حضور ۱۰ ارگان در جلوه‌گاه امید جشنواره فیلم کودک و نوجوان

۱۰ ارگان در بخش جلوه گاه امید سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارند.

ایرنا: میثم احمدی مدیر بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، گفت: دفاع مقدس، زیست محیطی، دغدغه ها و چالش های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع هفت فیلمی است که در بخش جلوه گاه امید شرکت کردند.

وی تاکید کرد: ۱۰ ارگان در بخش جلوگاه امید شرکت کرده‌اند، این ارگان‌ها شامل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان وزارت دادگستری، وزارت آموزش و پرورش، مرکز عرفان اسلامی، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن تخصصی کودک و رسانه و موسسه هنر بنیان آرت پورت، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک (معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان) و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

مدیر بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، ادامه داد: جدول برنامه مطابق با جدول داوران کودکان و نوجوانان و جدول جایزه زاون است و در محل پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان اکران می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: ارگان‌ها آثار را تا دوم شهریورماه بازبینی و داوری می‌کنند و از میان آنها هر ارگان یک یا ۲ اثر را انتخاب خواهند کرد و هدایای در نظر گرفته شده در اختتامیه جشنواره اهدا خواهد شد.

The post حضور ۱۰ ارگان در جلوه‌گاه امید جشنواره فیلم کودک و نوجوان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *