حضور رسانه های خارجی در سه رویداد بین المللی مازندران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران از حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش همایش های بین المللی مازندران خبر داد.

عباس مهدوی

به گزارش«توریسم آنلاین» عباس مهدوی با اشاره اینکه شش خبرنگار از رسانه های خارجی برای پوشش هجدهمین اجلاسیه اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر،نمایشگاه توانمندی های صادراتی مازندران و همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران حضور خواهند یافت، اظهار داشت: پوشش فراملی این رویدادها در شرایط کنونی در سطح بین المللی و کشورهای همسایه بازتاب خوبی را به دنبال خواهد داشت.

عباس مهدوی

رئیس کمیته اطلاع رسانی این همایش ها با بیان اینکه رسانه‌های استان در پوشش اخبار این رویدادها تعامل و تلاش بسیاری خوبی داشتند، گفت: علاوه بر این خبرنگاران خبرگزاری ها،نشریات ،پایگاه های خبری مازندران و صداوسیمای مرکز مازندران نیز در قالب پوشش زنده و اطلاع رسانی ملی با این رویدادها همراهی می کنند.

مهدوی از حضور خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس در همایش های بین المللی مازندران برای پوشش فرامرزی این رویدادها خبر داد و افزود:رسانه ها نقش مهمی در معرفی فرصت های کم نظیر سرمایه گذاری مازندران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ایفا می کنند.
مازندران در روز های ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه شاهد دو همایش بین المللی و نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان خواهد بود.

The post حضور رسانه های خارجی در سه رویداد بین المللی مازندران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *