حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

همزمان با چهلمین سال تاسیس دانشگاه آزاد، نمایشگاه «عصر امید» در مصلی تهران برگزار شد. این رویداد که واحدهای دانشگاه آزاد و شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و فناوری را گرد هم آورد، از ۸ تا ۱۱ خرداد برپا بود. اسنپ‌تریپ هم در رویداد «عصر امید»، میزبان دانشجویان و علاقه‌مندان از سراسر ایران بود.

رویداد «عصر امید»

این رویداد با شعار «۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق، ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت»، فرصتی را برای شناسایی ایده‌ها و استعدادها، شرکت‌ها، رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان فراهم کرد. در نمایشگاه محصولات پژوهشی و دستاوردها در محورهای هنری، گردشگری، نساجی، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع خلاق ارائه و معرفی شد. هدف این رویداد که قرار است هرساله برگزار شود، اشتغال‌آفرینی و ایجاد بستری برای تولیدات دانش بنیان است.

نمایشگاه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی
نمایشگاه عصر امید

اسنپ‌تریپ؛ انتخاب اول سفر، از مبدا تا مقصد

اسنپ‌تریپ به‌عنوان شرکت فعال حوزه‌ی گردشگری، و با هدف معرفی خدمات متنوع سفر از جمله هتل، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در هر چهار روز برگزاری نمایشگاه شرکت داشت و با استقبال خوب دانشجویان، علاقه‌مندان و افراد جوان حاضر در نمایشگاه مواجه شد.

اسنپ تریپ در رویداد عصر امید
غرفه اسنپ‌تریپ

پنل سازمانی اسنپ‌تریپ

اسنپ‌تریپ، سامانه خدمات سفر با بهترین قیمت، در حال حاضر با تمام ایرلاین‌های داخلی همکاری می‌کند و بیش از ۷۰۰ هتل و اقامتگاه فعال در سراسر کشور را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، بیش از ۸۰۰ شرکت در ایران و ۵۰۰ آژانس مسافرتی از مشتریان اسنپ‌تریپ هستند.

اسنپ تریپ در نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد
غرفه اسنپ‌تریپ

پنل سازمانی اسنپ‌تریپ ساماندهی سفرهای کاری برای شرکت‌ها و خدمات هتل و بلیط برای آژانس‌ها را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. از خدمات و ویژگی‌های پنل سازمانی اسنپ‌تریپ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

– امکان رزرو هتل و خرید بلیت پرواز داخلی با بهترین و ارزان‌ترین قیمت

– اکانت منیجر اختصاصی

– امکان شارژ حساب کاربری

– پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

– نرخ ویژه برای رزروهای گروهی و برگزاری همایش‎‌ها

– ارائه پلتفرم اختصاصی با دامنه اختصاصی

– امکان ایجاد کد تخفیف دسته‌ای برای مشتریان سازمانی

برای مطالعه بیشتر درباره پنل سازمانی اسنپ‌تریپ به این لینک مراجعه کنید.

نوشته حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید» اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *