جنگ پرسپولیس و تراکتور برای جذب شاه مهره نقل و انتقالات

یکی از بازیکنانی که در هر فصل نقل و انتقالات نامش به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح می‌شود، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان است.

خبرورزشی:در سال‌های گذشته، همواره هنگام نقل و انتقالات، نام رضا قوچان‌نژاد به عنوان بازیکنی که قرار است به پرسپولیس اضافه شود، مطرح می‌شد و البته گوچی که به خاطر گل‌های حساس برای ایران، محبوبیت خاصی در دل مردم کشورمان دارد، همیشه انتخاب‌هایی غیر از بازگشت به فوتبال ایران داشت.
این بازیکن حالا با پیشنهادی از باشگاه تراکتورسازی تبریز مواجه شده؛ جایی که همبازیان سابقش در تیم ملی یعنی احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نیز حضور دارند و شاید حضور آنها، عامل محرک گوچی برای پیوستن به تراکتور باشد، اما از دور و نزدیک می‌شنویم پرسپولیسی‌ها هم به دنبال جذب این بازیکن هستند تا خط حمله‌شان را استحکام ببخشند.
رضا قوچان‌نژاد از قدرت چهارچوب‌شناسی بالایی برخوردار است و، چون فوتبالش را خارج از ایران یاد گرفته، می‌تواند به عنوان یک مهره باتجربه و کاربلد به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شود به شرط آنکه باشگاه پرسپولیس بتواند در جنگ با تراکتوری‌ها بر سر جذب گوچی پیروز باشد. البته گوچی در لیست شفر هم هست.

The post جنگ پرسپولیس و تراکتور برای جذب شاه مهره نقل و انتقالات appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *