جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی/تصاویر

عاشق شدن و جدایی در دنیای سلبریتی‌ها امری طبیعی است که هر شخص دستکم دو سه باری آن را در طول زندگی اش تجربه کرده است.

برترین ها : عاشق شدن و جدایی در دنیای سلبریتی ها امری طبیعی است که هر شخص دستکم دو سه باری آن را در طول زندگی اش تجربه کرده است. در این میان طلاق و جدایی سلبریتی ها از هم بیش از عاشق شدن و ازدواجشان خبرساز می شود زیرا حتی اگر ثروتمند و مشهور باشید نیز جدایی از کسی که دوستش دارید یا مدتی با او زندگی کرده اید برایتان سخت خواهد بود.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با زنان و مردان مشهوری آشنا کنیم که به گفته ی خود یا اطرافیانشان پس از جدایی از همسر خود تا مرز نابودی روحی و روانی پیش رفته اند یا دستکم شرایط بسیار بدی را برای مدتی تحمل کرده اند.

زوج‌های هالیوودی

مت دیمون و مینی درایور

مت دیمون و مینی داریور برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا اینکه دیمون در کمال پررویی در برنامه ی زنده اپرا وینفری اعلام کرد که مجرد است و بدین ترتیب زن زیبای بریتانیایی را مانند دیگر طرفدارانش در سراسر جهان شوکه کرد. درایور بعدها در گفتگو با لس آنجلس تایمز گفت:” مایه تاسف است که مت به برنامه اپرا رفت. به نظر می رسید آنجا بازار خوبی برای وی برای اعلام به جهانیان بود که ما دیگر با هم نیستیم که به نظر من فوق العاده نامناسب و بیجا بود”

زوج‌های هالیوودی

کیتی پری و راسل برند

کیتی پری خواننده مشهور پاپ و راسل برند کمدین سرشناس به مدت 14 ماه با هم زندگی می کردند تا این که به صورت ناگهانی در سال 2012 جدایی خود را اعلام کردند. تنها چیزی که برای مدت یکسال کسی نفهمید رها شدن آسان کیتی پری توسط شوهرش بود. پری در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:”او مرد بسیار زیرکی است و وقتی که با او ازدواج کردم واقعاً عاشقش بودم. بگذارید بگویم که از زمانی که او در 31 دسامبر 2011 به من اس ام اس زد و گفت که از من جدا می شود خبری از او ندارم”.

زوج‌های هالیوودی

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین سوپر مدل معروف بیش از 5 سال با هم زندگی کردند تا این که استالونه در یک نامه ی 6 صفحه ای که با دست خط خودش نوشته بود و با پست برای او فرستاد اعلام کرد که از همسر زیبایش جدا خواهد شد. فلاوین در آن زمان در این باره چنین گفت:” بسیار کار نادرستی بود”. بعد از مدتی نامزدی با یک مدل سرشناس دیگر به نام انجی اورهارت و شایعاتی در مورد داشتن یک بچه از مدلی دیگر به نام جانیس دیکینسون که البته بعدها مشخص شد تنها یک شایعه دروغ بوده است، سیلوستر بار دیگر نزد فلاوین بازگشته و در سال 1997 به طور رسمی با او ازدواج کرده و هنوز هم این دو در کنار هم هستند.

شارلیز ثرون و شان پن

شارلیز ثرون در سال 2015 با یک روش کاملاً جدید شان پن را قال گذاشت زیرا به گفته ی شان پن وی برای چند هفته غیب شده و خبری از او نبود تا این که پیام جدایی به دست پن رسید. بر اساس گفته های یک منبع نزدیک به شان پن، “شارلیز به تماس ها و پیام های او پاسخ نمی داد. او به همین سادگی رابطه اش را قطع کرده بود”. در یک مصاحبه اما شارلیز ثرون غیب شدن خود را یک داستان ساختگی مسخره توصیف کرد و گفت:” همیشه باید همه چیز هیجان انگیز شود. وقتی که از یک رابطه خارج می شود باید یک داستان مسخره یا یک درام بیخود از آن ساخته شود. و این ماجرای غیب شدن لعنتی، هنوز هم چیزی در مورد آن نمی دانم”. اما پن این ادعا را رد کرده و گفته ماجرای غیب شدن واقعیت داشته است.

زوج‌های هالیوودی

تیلور سویفت و جو جوناس

در سال 2008، جو حوناس اولین مردی شد که ادعا می شد قلب تیلور سویفت را شکسته است و این کار را نیز با یک تماس تلفنی انجام داد. سویفت در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:” من حتی دوست ندارم پسری را به یاد بیاورم که رابطه اش با من را در یک تماس تلفنی و در حالی که 18 سال داشتم را به هم زد… من به تاریخ تماس نگاه کردم و دیدم که تماس 27 ثانیه طول کشیده است. این باید یک رکورد باشد”. اما جوناس گفت که این مکالمه ناخوشایند خواسته دو طرف بوده است.

وی در این باره چنین گفته است:” برای کسانی که نگرانی خود را در مورد تماس تلفنی 27 ثانیه ای اعلام کرده اند باید بگویم که من زنگ زدم تا احساسم را با طرف دیگر در میان بگذارم. این صحبت های عاطفی من پاسخ خوبی دریافت نکرد. من تماس را قطع نکردم. یک نفر دیگر این کار را کرد. تماس ها فقط تا زمانی طول خواهند کشید که کسی که در آن طرف خط تلفن قرار دارد خواهان صحبت کردن باشد”.

زوج‌های هالیوودی

تیلور سویفت و کالوین هریس

تیلور سویفت و دی جی کالین هریس اسکاتلندی برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا این که در ژوئن 2016 به شیوه ای بسیار بد از هم جدا شدند. تنها بعد از پایان جدایی این دو مشخص شد که هریس و سویفت بر روی یکی از آهنگ های معروف هریس به نام «این همان چیزی است که تو برای آن آمده ای» با هم همکاری کرده اند و ظاهراً سویفت به این دلیل که نمی خواسته توجهات رسانه ها را به رابطه ی خود با هریس جلب کرده و موسیقی شان را تحت تاثیر قرار دهد از نام مستعار «نیلز سیوبرگ» در قسمت معرفی ترانه سرایان استفاده کرده است.

مدت کوتاهی بعد از جدایی این دو، سویفت با تام هیدلستون وارد رابطه شد و وکیل او اعلام کرد که وی با هریس در ساختن آن اهنگ مشارکت داشته است و هریس نیز این موضوع را تکذیب نکرد و حتی از او تشکر نیز کرد اما اعلام کرد که بهتر است سویفت به جای تلاش برای خراب کردن او از رابطه جدیدش لذت برده و روی کارش تمرکز داشته باشد.

زوج‌های هالیوودی

آنجلینا جولی و برد پیت

در سپتامبر 2016 سرنوشت تجربه ی تلخی را به برد پیت تحمیل کرد، با همان تلخی که وی در سال 2004 به آنیستون تحمیل کرده بود. در این تاریخ جولی پس از دو سال زندگی رسمی مشترک و بیش از یک دهه رابطه ی عاشقانه با برد پیت درخواست طلاق داد. برخی رسانه ها پیت را به خیانت متهم کرده و جولی نیز وی را به استفاده از خشونت در مواجهه با پسر 15 ساله شان مدوکس در طی یک پرواز متهم نمود اگر چه بعدها اف بی آی و مرکز حمایت از کودکان برد پیت را از این اتهامات مبرا دانست. پیت می گوید که جدایی این دو بخاطر زیاده روی او در نوشیدن مشروبات الکلی بوده است.

وی در ماه می 2017 در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:” به سختی به یاد می آورم روزی را که بعد از پایان کالج مشروب نخورده یا ماریجوانا مصرف نکرده باشم. همچنین متوجه می شوی که بیش از حد سیگار می کشی. وقتی که تشکیل خانواده دادم همه چیز را متوقف کردم به غیر از مشروبات الکلی. خیلی مشروبات الکلی مصرف می کردم. در واقع به یک مشکل بزرگ تبدیل شده بود. و حالا واقعا خوشحالم که یک نیم سال است که دیگر مصرف نمی کنم”.

زوج های هالیوودی

لیندا و هالک لوگان
لیندا و هالک لوگان در سال 2007 و بعد از این که ادعا شد وی با کریستین پلانته، دوست نزدیک دخترشان، رابطه داشته است از هم جدا شدند. هر چند پلانته داشتن این چنین رابطه ای را رد کرد و گفت که رابطه ی او با هوگان تنها بعد از جدایی او و لیندا آغاز شده است. با این وجود لیندا همچنان اصرار داشت که هالک هوگان به او خیانت کرده است. بر اساس گزارش رسانه ها، در طول جدایی لیندا بیش از 70 درصد از اموال منقول و 40 درصد از مالکیت کمپانی های متعدد شوهرش را بدست آورده است. همچنین 3 میلیون دلار دیگر نیز در طول جدایی توافقی از جانب هالک هوگان به همسرش پرداخت شد. علاوه بر این 7 میلیون دلار از 10 میلیون دلار پولی که این دو در بانک داشتند به لیندا رسید.

زوج های هالیوودی

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد و جانی دپ تنها به مدت 15 ماه با یکدیگر زندگی کردند. امبر هرد ادعا می کرد که جانی دپ او را از هر کاری محدود می کرد. او حتی سگ امبر را هم از او گرفت تا بیشتر آزارش دهد. دعوای آنها تا جایی بالا گرفت که امبر عکسی از صورت کتک خورده اش توسط جانی دپ را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. جدایی آنها یکی از بدترین اتفاقاتی بود که میان زوج های هالیوودی رخ داد به طوری که تا مدت طولانی تیتر داغ بسیاری از مجلات بود.

پس از روزها و ماهها درگیری، در نهایت آنها یک بیانیه مشترک چاپ کردند و به این ماجرا خاتمه دادند: «اگر چه رابطه ما جنجال های زیادی داشت، اما همیشه با عشق همراه بود. ما هیچ ادعای مالی از یکدیگر نداریم. قصد هم نداشتیم از لحاظ روحی و فیزیکی به یکدیگر آسیب بزنیم اما خب اتفاقی بود که رخ داد و از این بابت متاسفیم. ما آینده درخشانی را برای هم آرزو داریم و هزینه های طلاق را نیز به خیره اهدا می کنیم. امیدواریم که ازین پس اتفاقات بهتری برایمان بیافتد.»

زوج های هالیوودی

کیم کارداشیان و کریس هامفریز

ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز تنها 72 روز به طول انجامید. آنها در سال 2011، پس از برگزاری یک جشن عروسی مجلل که به طور زنده در اینترنت پخش می شد، از یکدیگر جدا شدند. هامفریز در این مورد گفت: «من همسرم را دوست دارم و زمانی که فهمیدم او می خواهد از من جدا شود، نابود شدم. من تمام تلاشم را می کنم تا این رابطه را به بهترین شکل ممکن پیش ببرم.»

اگر چه زندگی مشترک آنها خیلی کوتاه بود اما طلاق شان به همین راحتی ها نبود و بسیار طول کشید، دلیلش هم اصرارهای هامفریز برای ادامه رابطه بود. او ادعا می کرد که کیم از او سو استفاده کرده تا خودش را برای مردم به نمایش بگذارد و بر شهرت اش بیافزاید.

در حال و هوای جدایی آنها، کیم با کانیه وست وارد رابطه می شود. او دلیل این امر را خاتمه دادن هر چه سریع تر به ازدواج قبلی اش اعلام کرد. در نهایت آنها در سال 2013 از یکدیگر جدا شدند و به تمام درگیری هایشان پایان دادند. کیم نیز پس از ازدواج با کانیه، به سرعت اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

زوج های هالیوودی

ساندرا بولاک و جسی جیمز

ساندرا بولاک در سال 2010، پس از 5 سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شد. البته این موضوع اصلا جای تعجب نداشت، زیرا جسی جیمز در آن زمان و حتی قبل تر از آن، با زنان زیادی در ارتباط بود. البته جسی اشتباهش را پذیرفت و در نامه ای ناراحتی خود را ابراز کرد: «این اتفاق یک مقصر دارد که آنهم من هستم. من لایق هر اتفاق بدی هستم. کارهای من موجب رنجش زن و فرزندانم شد و من واقعا از این موضوع متاسفم. امیدوارم که یک روزی از ته قلب شان مرا ببخشند.»

زوج های هالیوودی

جنیفر آنیستون و برد پیت

جنیفر آنیستون و برد پیت، قبل از این که تیتر مجلات بشوند، 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. داستان درگیری آنها از زمانی شروع شد که در سال 2004، برد پیت در نقش مقابل آنجلینا جولی در فیلم «Mr. and Mrs. Smith» هنرنمایی کرد. در آن زمان برد ارتباط پنهانی خود را با آنجلینا آغاز کرد. چندی بعد جنیفر و برد اعلام کردند که قصد جدایی دارند. در ابتدا همه فکر می کردند که آنها مسالمت آمیز از هم طلاق گرفته اند اما بعدها متوجه شدند که دلیل جدایی آنها خیانت برد بوده است که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شود.

زوج های هالیوودی

تام کروز و کیتی هولمز

تام کروز و کیتی هولمز به مدت 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. آنها صاحب یک فرزند دختر به نام سوری نیز بودند که ناگهان کیتی درخواست طلاق کرد. این موضوع تام کروز را شوکه کرد اما او نیز در نهایت قبول کرد و آنها بدون هیچ سرو صدایی از هم طلاق گرفتند.

آنچه این جدایی را در فهرست بدترین جدایی های ستاره ها قرار داده، رفتار غیر اخلاقانه تام کروز پس از جدایی بود. در واقع او پس از طلاق ارتباطش را به طور کامل با فرزندش قطع کرد. او به دلیل این رفتارش مجبور به پرداخت 50 میلیون دلار شد. زمانی که دلیل این کارش را در دادگاه پرسیدند، گفت: «من مشغول فیلمبرداری بودم و خب از طریق تلفن با او حرف می زدم و حواسم بهش بود.»

زوج های هالیوودی

مدونا و شان پن

مدونا و شان پن تنها به مدت 3 سال با هم زندگی کردند. در سال 1989 بود که مدونا درخواست طلاق داد، البته این اولین باری نبود که آنها تا مرز طلاق پیش رفتند. مدونا حتی یک بار در سال 1978 نیز از همسرش شکایت کرد و پس از آنکه شان پن به زندان افتاد برای طلاق شان اقدام کرد اما به سرانجام نرسید. گزارشات زیادی حاکی از رابطه آنها منتشر شده که همگی خشونت میان آنها را تایید می کند.

البته یک سال بعد، بنا به دلایلی نامعلوم، مدونا در دادگاه اعلام کرد: «اگر چه ما با هم دعواهای زیادی داشتیم اما شان هیچ آسیب فیزیکی به من نزد. هر گزارشی هم که تا به حال در این زمینه منتشر شده، اشتباه است.»

زوج های هالیوودی

دمی مور و آشتون کوچر

تا قبل از این که بحث جدایی دمی مور و آشتون کوچر به میان آید، به نظر می رسید که این زوج هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند اما پس از طلاق شان شایعات حاکی از آن بود که کوچر به دمی خیانت کرده است.

یک سال پس از جدایی آنها معلوم شد که آشتون با میلا کونیس رابطه داشته است. این موضوع را اسکات ایستوود، که در آن زمان در ارتباط با میلا کونیس بوده، لو داد: اسکات در این باره گفت: «میلا نامزد من بود. آشتون این را می دانست اما نه تنها به همسرش، بلکه به من نیز خیانت کرد.» این موضوع جنجال های زیادی به پا کرد اما در نهایت با حرف های دمی مور که اعتراف کرد این موضوع را فراموش می کند و برای آشتون آرزوی یک زندگی آرام دارد، خاتمه بافت.»

زوج های هالیوودی

رابرت دنیرو و جیسی هایتاور

رابرت دنیرو و همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، ظاهراً به انتهای خط رسیده اند. به گفته یک منبع نزدیک به این دو، دنیرو ۷۵ ساله و همسرش، گریس های واتر، ۶۳ ساله دیگر در کنار هم زندگی نمی کنند. بر اساس گزارش Page Six این دو در هفته های آینده جدایی رسمی خود را اعلام خواهند کرد.

ستاره «گاو خشمگین» (Raging Bull) روز دوشنبه در مراسم MoMa در نیویورک سیتی بر روی فرش قرمز حاضر شد در حالی که همسرش در کنار او قرار نداشت. دنیرو و همسرش که قبلاً مهماندار هواپیما بوده دارای دو فرزند هستند: الیوت، ۲۰ ساله و هلن، ۶ ساله. البته این اولین جدایی این زوج، که در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند، نیست

دو سال بعد از ازدواج، دنیرو برای طلاق درخواست داد اما پس از درگیری ها بر سر بدست آوردن حضانتشان، این قضیه هیچ وقت نهایی نشد. این زوج در نهایت بار دیگر به هم پیوستند و در سال ۲۰۰۴ بار دیگر در حضور دوستانی مانند مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و بن استیلر عروسی کردند.

The post جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *