جشن ازدواج کاپیتان معروف دنیای فوتبال/تصاویر

سرخیو راموس کاپیتان باسابقه رئال مادرید با مادر سه پسرش جونیور، مارکو و الخاندرو دیشب در یک مراسم باشکوه در سویا رسما با حضور چهره های مطرح و سرشناس فوتبال ازدواج کرد

خبرآنلاین: سرخیو راموس بالاخره با خانم پیلار مادر سه پسرش ازدواج کرد و در مراسم عروسی او چهره های مشهور ورزشی از جمله دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام , فرناندو ایئرو , لوکا مودریچ و همسرش , جوردی البا و همسرش , فلورنتینو پرز , پیکه و شکیرا , زیدان و همسرش و … در این مراسم باشکوه ازدواج حضور داشتند.
سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو امروز جشن ازدواجشان را در شهر سویا برگزار کردند و ده ها چهره سرشناس دنیای فوتبال دراین مراسم حضور داشتند.در ابتدا مراسم مذهبی ازدواج این زوج درکلیسای مرکزی سویا برگزار شد و سپس جشن بزرگی در باغ راموس در جریان است.

 سرخیو راموس
سرخیو راموس و مادرش

 سرخیو راموسپیلار روبیو و پدرش

 سرخیو راموس
فلورنتینو پرز در مراسم عروسی سرخیو راموس

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید مراسم ازدواجش را امشب برگزار کرد. در این مراسم بازیکن های حال حاضر رئال مادرید و بازیکنان قدیمی این تیم حضور داشتند.

 سرخیو راموس

لوکا مودریچ بازیکن رئال و همسرش

 سرخیو راموس

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام

این در حالی است که زین الدین زیدان و همسرش ،کارواخال و نامزدش، جرالد پیکه و شکیرا، بیل، بنزما، ماریانو، ایکر کاسیاس و همسرش ، وینیسیوس، ایسکو و کورتوا به دلایل مختلف در این مراسم حضور نداشند و تصاویرشان دور از سویا نشان می دهد که قطعا در مراسم نخواهند بود.

 سرخیو راموس

کریس رونالدو نیز به نظر می رسد که دعوت نشده و به همین دلیل غایب است.

The post جشن ازدواج کاپیتان معروف دنیای فوتبال/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *