جدایی بازیگر مشهور هالیوودی از همسرش/تصاویر

کتی هولمز و جیمی فاکس در سال ۲۰۱۳ ازدواج و در سال ۲۰۱۸ پس از چند سال مخفی کاری، خبر ازدواجشان را منتشر کردند. اما این طور که به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ سال جدایی آنهاست.

تابناک باتو: جیمی فاکس به صراحت گفت: من مجردم. این جمله به معنای جدایی او از کتی هولمز است. آنچه جدایی جیمی و کتی را تأیید می‌کند حضور جیمی فاکس با جسیکا زوهر در مراسم پس از اسکار ۲۰۱۹ بود.

کتی هولمز

این چندمین بار است که جیمی فاکس ۵۱ ساله با دیده می‌شود. پیش از اسکار آن دو در مراسمی خیریه که استودیو‌های بزرگ تولید برگزار کرده بودند دیده شده بودند، درآمد این برنامه به بیمارستانی در لس آنجلس اهدا شد.

 جسیکا زوهر جسیکا زوهر  جسیکا زوهر

جسیکا زوهر ستاره فیلم (دختر شایعه ساز) GossipGirl می‌باشد. کتی هولمز و جیمی فاکس در سال ۲۰۱۳ ازدواج و در سال ۲۰۱۸ پس از چند سال مخفی کاری، خبر ازدواجشان را منتشر کردند. اما این طور که به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ سال جدایی آنهاست.
گفته می‌شد، این دو از ترس تام کروز ازدواجشان را علنی نکرده بودند. کیتی هولمز از ترس مخالفت تام کروز همسر سابقش، این ازدواج را مخفی نگه داشته بود.

کتی هولمز

کیتی هولمز و تام کروز یک دختر به نام (سوری) دارند، خانم هولمز نگران بود که تام کروز بخواهد او را به دادگاه بکشاند و او را در سرپرستی دخترش به دردسر بیندازد. پس از این ازدواج مخفیانه حالا هم خبر جدایی هولمز و فاکس به گوش می‌رسد.

جیمی فاکس

جیمی فاکس بازیگر و کمدین آمریکایی است. بازی او در فیلم ری سال ۲۰۰۴ باعث شد جیمی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر و یک جایزه گولدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال کمدی شود.

The post جدایی بازیگر مشهور هالیوودی از همسرش/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *