تیپ زمستانی و جذاب ستاره‌های هالیوود /تصاویر

اگر دوست دارید بدانید که ستاره‌های هالیوود در روز‌های سرد زمستانی امسال چه لباسی به تن می‌کنند، به تصاویری که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

برترین ها: اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود در روزهای سرد زمستانی امسال چه لباسی به تن می کنند، به تصاویری که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

جنیفر لوپز با کتی آبی رنگ خودش را در خیابان های سرد نیویورک گرم نگه داشته است. رنگ کت او با سرما و برف زمستانی ست شده است.

جنیفر لوپز

جی جی حدید عاشق کت و شلوار است به طوری که حتی در زمستان نیز از آن دل نمی کند. از آنجا که او نمی تواند روی کت اش چیزی به تن کند، با انتخاب لباسی گرم زیر کت، خودش را گرم نگه می دارد.

جی جی حدید

رزی هانتینگتون وایتلی با تیپ سر تا پا مشکی مشکلی ندارد. اتفاقا او در این لباس بسیار هم شیک به نظر می رسد.

رزی هانتینگتون

پریانکا چوپرا که اخیرا به دلیل ازدواج اش با نیک جونز خبرساز شده، گویا با ظاهر خود هم می خواهد جلب توجه کند. او رنگ های مختلفی چون قرمز، نارنجی، کرم و مشکی را در کنار هم به تن کرده که آنقدرها هم بد نشده است.

پریانکا چوپرا

ویکتوریا بکهام یکی از مطرح ترین زنان در حوزه مد و فشن است. اگر چه او لباس هایی زیبا به تن کرده اما آنچه بیش از همه در استایل او به چشم می آید، کیف و کفش ست اش است.

ویکتوریا بکهام

شلوار چرم مشکی و چکمه سفید… ترکیب سفید و مشکی هیچگاه از مد نمی افتد. هیلاری بالدوین نیز به ظاهر مشکی اش با پوشیدن یک چکمه سفید تنوع داده است.

هیلاری بالدوین

ایزابل گولار لباس هایی به رنگ مشکی به تن کرده اما با پوشیدن یک کت گشاد جیگری، به کل ظاهرش جذابیت بخشیده است. لباس های گشاد، یکی از ترندهایی ست که در سال 2019 به میزان زیادی مشاهده خواهید کرد.

ایزابل گولار

مگان مارکل که اکثر اوقات لباس هایی اسپورت به تن داشت، از زمانی که عضوی از خانواده سلطنتی شده، سبک لباس پوشیدن اش را به کلاسیک تغییر داده است. او با آن کت چهارخانه بلند و شلواری گشاد در زیر آن، بسیار شیک و رسمی به نظر می رسد.

مگان مارکل

الیویا پالرمو بودیم، زیر پالتوی مان آن دامن نازک را نمی پوشیدیم اما الیویا زمستان را مانعی برای پوشیدن دامن ندیده است و سعی کرده که خودش را با کت و ساپورت گرم نگه دارد.

الیویا پالرمو

کیت هادسون در این تیپ شبیه به خرس های عروسکی شده است. کت های مدل تدی که حالتی گشاد نیز دارند، یکی از مدهای زمستان 2019 می باشند.

کیت هادسون

یکی از لباس های پرکاربردی که در زمستان بسیار طرفدار دارد، پانچوست که اپرا وینفری نیز به تن کرده است. خوبی این مدل لباس این است که می توانید به راحتی آن را روی هر لباسی که می خواهید به تن کنید.

 اپرا وینفری

The post تیپ زمستانی و جذاب ستاره‌های هالیوود /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *