تیم ملی بسکتبال بدون ستاره به استرالیا می رود؟

تیم ملی بسکتبال بدون ستاره به استرالیا می رود؟ :: ورزش سه

تیم ملی بسکتبال باید کار خود را از ابتدای هفته آینده برای برگزاری ۲ دیدار حساس مقابل استرالیا وفیلیپین در انتخابی جام جهانی آغاز کند. هفته چهارم لیگ برتر پنجشنبه برگزار می شود و ملی پوشان باید از روز شنبه در اردوی تیم ملی حاضر شوند تا بعد از حدود ۱۰ روز تمرین به استرالیا سفر کنند.

آسمان خراش های ایرانی ۹ آذرماه در استرالیا و ۱۲ آذرماه در فیلیپین به میدان خواهند رفت؛ ۲ دیداری که با توجه به شکست مقابل ژاپن از حساسیت بالایی برخوردار است و ایران باید حداقل در یکی از آنها برنده از زمین بیرون بیاید.

حساسیت در شرایطی برای بسکتبال ایران به اوج رسیده که اوضاع تیم ملی خیلی خوب به نظر نمی رسد. بعد از جنگ رسانه ای سرپرست تیم ملی و بازیکنان به بهانه نداشتن برخی امکانات اولیه در اردوی تیم ملی رابطه ملی پوشان باتجربه با فدراسیون شکراب شده و با وجود برگزاری جلسه خیلی هم همه چیز را نمی توان آرام توصیف کرد.

صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی در آمریکا به سر می برد و نتوانسته برخلاف میل خود با هیچ تیمی قرارداد امضا کند. مشخص نیست او برای بازگشت به تیم ملی برنامه ای دارد یا خیر.

از سوی دیگر با اینکه رییس فدراسیون از دعوت صمد و حامد حدادی خبر داده؛ سنتر ۲۱۸ سانتی متری هم گویا با فدراسیون به اختلاف خورده است. حامد حدادی که از دوران مصدومیت رها شده و این روزها انفرادی تمرین می کند، به خاطر مصاحبه سرپرست تیم ملی ناراحت است و مشخص نیست در اردوی آینده حاضر می شود یا خیر.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد بازیکنانی مثل ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی هم دچار مصدومیت شده اند و وضع مشخصی ندارند.

وقتی با یکی از مربیان تیم ملی درباره اعلام اسامی بازیکنان صحبت کردیم، پاسخ روشنی نداشت. با این حال از گوشه و کنار شنیده می شود بازیکنانی مثل مهدی کامرانی و آرون گرامی پور سورپرایز لیست جدید تیم ملی خواهند بود.

منبع

نوشته تیم ملی بسکتبال بدون ستاره به استرالیا می رود؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *