تکذیب انحلال معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی خبر انحلال معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد خیاطیان معاون توسعه‌ مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی، سرانجام معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشریح و اظهار کرد: ما معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را منحل نکردیم؛ بلکه در واقع در بررسی مجدد ساختارهای سازمان در راستای تکلیفی که سازمان اداری و استخدامی کشور به ما اعلام کرده است، مجبور هستیم یکی از معاونت‌های سازمان را کم کنیم.

وی افزود: ما 6 معاونت داریم و مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور این است که سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها باید حداکثر5 معاونت داشته باشند. بنابراین با توجه به بازنشستگی تاجیک، معاونت امور مجلس وظایف ادارات کل زیرمجموعه وی را به معاونت‌های دیگر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار کردیم تا در بررسی مجدد ساختار سازمان، وظایف و مأموریت‌های این معاونت را در یکی از معاونت‌ها ببینیم.

معاون توسعه‌ مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی گفت: مبنای ما حذف معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیست و بحث انحلال این معاونت مطرح نیست.

گفتنی است؛ پیش از این برخی از خبرگزاری‌های معتبر کشور خبر انحلال معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری را منتشر کرده بودند.

The post تکذیب انحلال معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *