ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی

سرمربی سرخپوشان به دنبال این است تا با برتری برابر شاگردان رضا مهاجری، تیمش را به سومین قهرمانی پیاپی لیگ نزدیک‌تر کند.

  تنها دو گام دیگر تا پایان فصل پرماجرای لیگ هجدهم باقی مانده است و اکنون شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فاصله سه امتیازی با جدی‌ترین مدعی، در صدر حاضر هستند. امروز آخرین بازی فصل سرخپوشان در استادیوم آزادی و برابر هواداران این تیم نیز محسوب می‌شود و بنابراین آنها امیدوارند تکلیف جام را امشب یکسره کنند.
برانکو در این بازی علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و حسین ماهینی و محمد انصاری نیز غایبان قطعی این تیم به دلیل مصدومیت هستند. سرمربی سرخپوشان در نشست خبری پیش از این بازی نیز اعلام کرد بشار رسن به دلیل مصدومیت احتمالا بازی را از ابتدا آغاز نکند. 

بوژیدار رادوشوویچ
شماره ۴۴ سرخپوشان برای پنجمین بار قادر خواهد بود در این فصل به ترکیب سرخپوشان بازگردد و در درون دروازه حاضر شود. او در این فصل علیرغم فرصت‌های کمی که نصیب خود کرده، در دیدارهایی که به میدان رفته عملکرد قابل قبولی داشته و این مساله سرخ‌ها را برای بازی امروز نیز امیدوار می‌کند. آخرین واکنش نجات بخش او در رشت و مهار پنالتی محمد غلامی بود که در نهایت با دستیابی به سه امتیاز برای آنها همراه شد.

 

کاپیتان به دنبال ارتقای رکورد
در خط دفاعی سرخپوشان سیدجلال حسینی بار دیگر در نقش رهبر حاضر خواهد شد و امیدوار است امروز به رکوردی دست نیافتنی نزدیک شود. سیدجلال حسینی اکنون ۶ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد و قادر خواهد بود با دستیابی به عنوان این فصل، این رکورد را ارتقا بخشد. کاپیتان سرخپوشان در بازی امشب کار سختی مقابل ضدحملات رقیب پیش رو خواهد داشت و در کنار او شجاع خلیل زاده حاضر می‌شود که سابقه گلزنی در بازی رفت را در کارنامه دارد. محمد نادری نیز در سمت چپ امیدوار است با تکنیک و اعتمادبنفس جالب توجهش این تیم را برای دستیابی به گل یاری کند و در سمت راست نیز مهدی شیری حاضر خواهد شد.

 

گره بازی در دست هافبک‌ها
کاملا قابل پیش بینی است که ماشین سازی در بازی امشب و در استادیوم آزادی نمایشی تدافعی به اجرا بگذارد و این مساله کار هافبک‌ها را در دیدار امشب کلیدی خواهد کرد. کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در کنار مهدی ترابی و سروش رفیعی هافبک‌های احتمالی جدال امشب برابر ماشین سازی محسوب خواهند شد. ترکیبی از قدرت بدنی، سرعت و تکنیک برای حمله به دروازه رقیب تبریزی و سود بردن از فضای جلوی دروازه آنها یکی از اتفاقاتی است که برانکو امیدوار است امشب شاگردانش به خوبی آن را به اجرا بگذارند و همانطور که گفته شد با توجه به بازی تدافعی احتمالی رقیب کار هافبک‌های این تیم کاملا کلیدی خواهد بود.

 

علیپور از کفش طلا دل نمی‌کند؟
امروز شاید آخرین شانس علی علیپور برای دستیابی به آقای گلی محسوب شود. مهاجم سرخپوشان طی هفته‌های اخیر با فقر گلزنی همراه بوده تا شانس او برابر گلزنان خارجی کم و کمتر شود. او اکنون دو جدال دیگر پیش رو دارد تا فاصله دو گله خود با کی‌روش استنلی را جبران کند و البته امیدوار باشد که مهاجم سپاهان برابر رقبا ناکام باشد. در کنار او احتمالا سیامک نعمتی حاضر خواهد شد تا سرخپوشان با قدرت تکنیکی و ضربه زدن این بازیکن نیز امیدوار به موفقیت برابر رقیب باشند.

 

ترکیب احتمالی:

 

  • بوژیدار رادوشوویچ
  • سیدجلال حسینی
  • کمال کامیابی نیا
  • احمد نوراللهی
  • محمد نادری
  • علی علیپور
  • شجاع خلیل زاده
  • سیامک نعمتی
  • مهدی شیری
  • مهدی ترابی
  • سروش رفیعی

دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب و در استادیوم آزادی با قضاوت کوپال ناظمی برگزار خواهد شد.

نوشته ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *