تردد بیش از ۱۰۳هزار زائر اربعین از مرزهای ۳گانه

فرمانده مرزبانی ناجا از تردد بیش از ۱۰۳ هزار زائر اربعین از مرزهای سه گانه طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

ایسنا: سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش ثامن الائمه (ع) مرزبانی ناجا در جمع خبرنگاران، گفت: امروز مرزبانی نماد نیروهای مسلح است که با روحیه انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه با مهارت های لازم در اقصی نقاط مرزی کشور از مرزهای میهن اسلامی دفاع می کنند. امروز یکی از بهترین دوران مرزبانی کشور است، چرا که اشرافیت کامل مرزبانان به تمام مولفه های مرزی و برون مرزی و حاشیه مرزی مبرهن است.

رضایی با اشاره به تعاملات مطلوب مرزبانان و مرزنشینان گفت: تعاملات خوبی با سازمان های مرتبط با مرز در نیروی انتظامی وجود دارد و یکی از بهترین تعاملات و دیپلماسی مرزی را با کشورهای همسایه داریم. امروز مرزبانی افتخار دارد با تمام برنامه‌ها و ماموریت‌هایی که دارد با استفاده از این جوانان خوب و مومن و نیز حمایت خانواده‌های مرزبانان به مانند دوران دفاع مقدس با اقتدار و نشاط از مرزها پاسداری کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به گستردگی مرزهای کشورمان با ۱۵ کشور همسایه، گفت: مرزهای میهن اسلامی دارای بستر خوب اقتصادی و آماده هرگونه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در مرزها است.

سردار رضایی، شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در جهان را نشان از راهبری فرمانده معظم کل قوا دانست و گفت: آنچه که امروز در مرزبانی حاکم است، روحیه انقلابی و شکست ناپذیری است که در آن ایثار معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

براساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به وضعیت مرزهای کشور در آستانه اربعین گفت: تمهیدات لازم در شهر های مرزی میرجاوه، بازرگان، جلفا، بیله سوار، آستارا و دوقارون صورت گرفته است. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۳ هزار زائر اربعین از مرزهای سه گانه تردد داشته‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته بیش از ۲.۵ برابر شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نشست مرزی فرماندهان مرزبانی ایران و عراق در مرز مهران، خاطر نشان کرد: ما هیچ دغدغه‌ای در مرزها، به ویژه در مرزهای غربی نداریم و همه پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برابر تسهیل در تردد زائران صورت گرفته است.

The post تردد بیش از ۱۰۳هزار زائر اربعین از مرزهای ۳گانه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *