تراکتورسازی ترسناک تر از همیشه

تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر ایران از ساعت 15:30 در استادیوم یادگار امام تبریز میزبان ذوب آهن نه چند خوش احوال این روزها خواهد بود.

ورزش 11 – محمد تقوی دیگر رفته رفته جای خود را روی نیمکت تراکتورسازی پیدا کرده است و توانسته بر اوضاع آشفته روزهای نخستین باشگاه در روزهای نخستین لیگ برتر پایان دهد و شاگردانش را در مسیر صعود به اوج قله ها قرار دهد، اتفاقی که پیش تر ها هم می توانست با جان توشاک ولزی رقم بخورد، اما بواسطه برخی اتفاقات و یا عدم شناخت کافی کادر فنی خارجی این تیم در آن مقطع حساس رقم نخورد تا پای تقوی، تئوریسین جوان فوتبال ایران به رقابت های لیگ برتر و یادگار امام تبریز باز شود.

شاید تنها پازلی که تراکتورسازی در انتظار تکمیل شدن آن برای رونمایی از قدرت ماورایی خود است، اعتماد کامل سکو ها به تقوی باشد! چرا که هواداران پرشور تی تی ها در فصل های اخیر شاهد رفت و آمد ها و نتایج سینوسی بسیاری از مربیان داخلی و خارجی بوده اند و به این سادگی ها موفقیت را باور نخواهند کرد، چرا که پس از تونی الیویرا و امیر قلعه نوعی هنوز هیچ مربی نتوانسته است از آن روزها تا به حال آرامش را در تبریز به ثبات برساند.

تقوی در آستانه رقم زدن این اتفاق جذاب است تا قطب دیگر فوتبال ایران باز هم فعال شود و با کمک 3 کاپیتان تیم ملی ایران و خارجی های بسیار با کیفیتی چون آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا و لی اروین در کنار حمایت های بی بدیل هواداران بتوانند سرانجام رویای دیرینه خود را در لیگ برتر عملی کنند.

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر ایران برای تی تی ها بیش از هر هفته ای اهمیت خواهد داشت، آنها برابر ذوب آهن امید نمازی قرار خواهند گرفت که خیلی در حد انتظارات ظاهر نشد و نمایش مایوس کننده ای را از سبز های اصفهان ارائه داد تا آنها خیلی زود از چرخه نبرد مدعیان حذف شوند! اما باید به یاد داشت که ذوب آهن حتی در بدترین حالت خود هم همیشه آن افعی و زخم خورده است که می تواند رقبا را غافلگیر کند!

تراکتورسازی اگر بتواند برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی دست پیدا کند، قطعا ترسناک تر از همیشه به صدر جدول نزدیک تر خواهد شد و با روحیه ای مضاعف و دو چندان به استادیوم آزادی خواهد رفت تا در برابر پرسپولیس صف آرایی کند و شگفتی بزرگ تری را در جنگ ستارگان رقم بزند.

باید به قرمز های تبریز بسیار امیدوار بود، آنها روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند و ارزش و مفهوم موفقیت را بهتر از هرکسی در این روزها می دانند! شاید تواضع و فروتنی که آنها در روزهای تلخ خود چاشنی کارشان کردند، برایشان فضایی امن را حاصل کرد تا راه پیدایش نور را بیابند و باز هم به صحنه قدرت بازگردند؛ تراکتورسازی بازگشته است و این بهترین خبر ممکن برای فوتبال ایران و لیگ برتر است! چرا که این رقابت ها بدون صد ها هزار سرخ تبریزی همواره خلائی بزرگ را در خود حس می کرد!

The post تراکتورسازی ترسناک تر از همیشه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *