تراکتورسازی با سرعت به سمت قهرمانی می‌رود

تراکتوری ها عزم خود را برای کسب قهرمانی در این فصل لیگ برتر جزم و از حالا خود را برای رسیدن به این عنوان آماده کرده اند.

خبرورزشی: محسن فروزان فصل قبل به بالانشینی پارس جنوبی جم کمک شایانی کرد و در این فصل به تراکتورسازی بازگشت تا در کنار سرخ های تبریزی، این تیم را به سمت قهرمانی بکشاند.
در این ارتباط او  گفت: «از اول فصل هم معلوم بود سال بزرگی پیش روی ماست. هر بازیکنی که به جمع مان اضافه شد، بیشتر به این موضوع پی می بردیم که توانایی کسب قهرمانی را داریم. حالا همه به حرف های ابتدای فصل من رسیده اند.»
فروزان اضافه کرد: «تیمی که این همه هوادار عاشق و سینه چاک دارد، باید بتواند طرفدارانش را با کسب عنوان قهرمانی، خوشحال کند. این مهم ترین هدف ماست. می خواهیم و البته می توانیم دست به این کار بزنیم. نوبتی هم باشد، نوبت قهرمانی تراکتورسازی است و همه ما به خاطر همین موضوع مهم اینجا هستیم. اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، بازیکنان خارجی و… همه آمده اند تا جام قهرمانی لیگ را به ویترین افتخارات تراکتورسازی اضافه کنند.»
این بازیکن در پایان گفت: «با کمک تماشاگران مان توانستیم ورزشگاه یادگار امام را به یک جهنم واقعی برای حریفان تبدیل کنیم. با همین روند، اگر تمام بازی های خانگی مان را با برد پشت سر بگذاریم، قطعا قهرمان لیگ خواهیم شد. با همین سرعت به سمت قهرمانی می رویم و کاری هم به کار نتایج سایر رقبا نداریم. خودمان بتوانیم امتیازات ممکن را بگیریم، قهرمان می شویم.»

The post تراکتورسازی با سرعت به سمت قهرمانی می‌رود appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *