تداوم بارش باران در ۸ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و ۱۸ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان)، در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و بخش‌هایی از اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۷ آبان‌ماه) برای بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه (۹ آبان ماه) ناپایداری‌ها به‌صورت پراکنده برای بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب کرمان ادامه خواهد داشت. همچنین در این روز بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ آبان) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و ۱۸ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع

The post تداوم بارش باران در ۸ استان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *