بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

برای بسیاری از افراد تابستان یکی از بهترین و مناسب‎ترین زمان‎ها برای سفر است زیرا بچه‎ها به مدرسه نمی‎روند و خانواده‎ها وقت بیشتری برای سفر دارد. همچنین این فصل از نظر آب‎وهوایی زمان مناسبی برای سفر به بسیاری از نقاط دنیا است. هنوز زمان زیادی از تابستان باقی مانده است. اگر قصد سفر خارجی در تابستان را دارید و هنوز تور خارجی خود را انتخاب نکرده‎اید. این مقاله را انتها بخوانید. تیم پارس توریسم قصد دارد شما را با ۵ مورد از  بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان آشنا کند.

سالار دو ییونی/ Salar de Uyuni

بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

سالار دو ییونی بزرگ‎ترین کویر نمک در دنیاست که در بولیوی قرار دارد. این دشت نمک که ۳۵۶۵ متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته؛ حدود ۱۰هزار و پانصد متر مربع وسعت دارد.
این دشت نمک یک چشم‎انداز سورئال از دریاچه‎های باستانی این منطقه است. جالب است بدانید در فصل بارانی این دشت مانند آینه به یک سطح بازتاب کننده تبدیل می‎شود. رویای هر عکاسی است که بتواند در این فصل در این منطقه عکاسی کند. این مکان یک منظره رویایی و بکر است اما برای محل اقامت گزینه‎ها و انتخاب‎های زیادی وجود ندارد. در واقع عاشق مکان‎های بکر هستید به این سفر بروید اما اگر به دنبال سفرهای لاکچری و لوکس هستید سالار دو ییونی برای شما مناسب نیست.

لندن/ London

بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

سفر به لندن همیشه و در همه ایام سال جذاب است. لندن به‎دلیل تاریخ فوق‎العاده‎اش و وضعیت آب‎وهوایی‎اش و زیبایی‎هایش یکی از شهرهایی است که همیشه مورد توجه همه علاقمندان به جهانگردی بوده است. پایتخت انگلستان که در کنار رودخانه تیمز قرار دارد؛ دارای قدمتی دو هزار ساله است. یکی دیگر از جذابیت‎های لندن برای گردشگران این است که آنها می‎توانند وجود فرهنگ‎های مختلف را در کنار هم تجربه کنند.حدود ۲۷۰ ملیت مختلف در شهر لندن در کنار هم زندگی می‎کنند.این تنوع فرهنگی باعث ایجاد زبان‎های مختلف و همچنین فرهنگ غذایی متنوع نیز شده است. لندن به‎دلیل آب‎هوایی که دارد مقصد مناسبی برای سفر تابستانی است زیرا در این ایام بارندگی کمتر است و شما با خیال راحت می‎توانید در شهر گردش کنید.

گرند کانیون/Grand Canyon

بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

گراند کانیون یک پارک ملی در آریزونای آمریکا است که می‎توان آن را به‎عنوان یک مقصد فوق‎العاده خارجی دانست. این پارک یکی از متنوع‎ترین گونه‎های جانوری در جهان را دارد و دارای حدود یک میلیون سال قدمت دارد. درواقع جریان رودخانه کلرادو این پارک ملی را در طوب این میلیون‎ها سال شکل داده است. این پارک در واقع یک تنگه است که توسط این رودخانه بریده شده است. گرند کانیون در لغت به معنای دره بزرگ می‎باشد. در هر حال اگر در تابستان مسیرتان به آریزونا خورد حتما به این پارک ملی فوق‎العاده سری بزنید. قطعا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که این پارک یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان است.

پلی‎نزی فرانسه/French Polynesia

بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

اگر کسی از شما پرسید بهترین مکان برای مسافرت خارجی در تابستان کجاست؟ می‎توانید در جواب بگویید پلی‎نزی فرانسه. پلی‌‎نری را باید یک قلمرو فرا دریایی در جنوب فرانسه یعنی در بخش جنوبی اقیانوس آرام دانست. این منطقه ۱۱۸ کشور دارد که از بین این تعداد تنها ۶۷ جزیره قابل سکونت وجود دارد. مهم‎ترین جزایر این منطقه مارکوئساس، ماکاتیا، گامبیه، توآموتو، جزایر سوسایتی می‎باشد.

نروژ/Norway

بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان

یکی دیگر از مقاصد سفر در تابستان که محبوبیت زیادی دارد بدون شک نرژو است. آب‎‎وهوای فوق‎العاده این کشور در این فصل آن را به یک مقصد رویایی تبدیل کرده است. این کشور پادشاهی که در شمال اروپا قرار دارد دارای طبیعتی بکر و فوق‎العاده زیبا می‎باشد. تنگه‎ها و آبشارهای فراوانی وجود دارد که شما می‎توانید در سفر به نروژ از آنها بازدید کنید. یادتان باشد در این سفر حتما غذای بومی نروژی‎ها را امتحان کنید و شک نکنید نروژ از بهترین تورهای خارجی مناسب تابستان می‎باشد.

نوشته بهترین مقاصد خارجی برای سفر در تابستان اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *