بهترین تورهای داخلی برای سفر در نوروز ۹۸ کدام اند؟

  پارس توریسم؛ تعطیلات نوروز بهترین زمانی است که ایرانیان می‎توانند در کنار خانواده به سفر رفته و حال‎وهوای خود را عوض کنند. زیرا در این زمان هم اکثر مردم تعطیل هستند و هم آب‎وهوا برای سفر بسیار مناسب است. اما سفر در نوروز در کنار تمام خوبی‎هایش بدی‎هایی نیز دارد. برای مثال بیشتر مقاصد توریستی ایران در این زمان شلوغ است؛ قیمت اقامتگاه‎ها و مراکز خرید و وسایل حمل و نقل برون شهری نیز نسبتا در این ایام از دیگر روزهای سال گران‎تر است. شاید کسانی که در دیگر زمان‎های سال وقت دارند تا به سفر بروند سفر نوروزی انتخاب خوبی نباشد ولی برای آنهایی که کل سال را کار می‎کنند این نوروز ۹۸ بهترین زمان برای سفر کردن است. قبلا درباره تورهای خارجی نوروز ۹۸ حرف زده‎ایم در این یاداشت سعی داریم بهترین مقاصد داخلی برای سفر در تعطیلات نوروز را به شما معرفی کنیم.  

مشهد

نوروز98

مشهد را باید از توریست‎پذیرترین شهرهای ایران دانست. این شهر به‎دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) تقریبا در همه ایام سال پر از مسافر است. نوروز ۹۸ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بسیاری از مردم سفر خود به مشهد را به‎گونه‎ای برنامه‎ریزی می‎کنند تا هنگام تحویل سال در حرم امام رضا باشند. آنها پس از اینکه سال خود را تحویل کردند و پس از گشت و گذار در مشهد سفر خود را به سمت شهرهای شمالی کشورمان ادامه می‎دهند. مشهد هم می‎تواند جزو توهای زمینی ۹۸ و هم جزو تورهای هوایی باشد.

کیش و قشم

نوروز98

کیش و قشم که همیشه جزو تورهای پرطرفدار داخلی بوده‎اند نیز گزینه‎های بسیار مناسبی برای سفر در نوروز ۹۸ هستند. این ۲جزیره آب‎و هوای مناسبی در اوایل بهار دارند بنابراین برای کسانی که سفر در گرما را دوست ندارند گزینه‎های مناسبی هستند. تور کیش نوروز ۹۸، مانند تعطیلات نوروز در سال‎های قبل بسیار پرطرفدار خواهد بود. تور قشم نیز حتما شما را شگفت‎زده خواهد کرد. شما در سفر به قشم برای پایین آوردن هزینه‎های سفر خود حتی می‎توانید مکان‎های مناسبی را یافته و کمپ کنید.

نوروز98

شیراز

نوروز98

شیراز از جذاب‎ترین مقاصد برای سفر داخلی و فصل بهار بهترین فصل برای سفر به این شهر است. اگرچه همه بهترین زمان برای سفر به شیراز را اردیبهشت می‎دانند اما باید به کسانی که تنها وقت سفرشان تعطیلات نوروز است این مژده را دارد که در این ایام هم شهر شیراز آب‎وهوای فوق‎العاده‎ای دارد. در سفر به شیراز نگران اقامتگاه نباشید در این شهر هتل‎ها و همچنین اقامتگاه‎های بوم‎گردی فراوانی وجود دارد.

اصفهان

نوروز 98

اصفهان را نیز همه به‎عنوان یک مقصد زیبا و رویایی برای سفر می‎شناسند. در ایام نوروز ۹۸ مانند نوروزهای قبل این شهر پر از شور و شوق زندگی می‎شود. شما می‎توانید از جاذبه‎های تاریخی و تفریحی بیشمار اصفهان در این ایام دیدن کنید. شاید تنها عیب سفر به اصفهان در نوروز شلوغی بیش از اندازه شهر باشد. زیرا گردشگران داخلی و خارجی زیادی تعطیلات نوروز را برای سفر به اصفهان انتخاب می‎کنند.

یزد

نوروز 98

یزد، شهر خشت‌ها و بادگیرها نیز مقصد مناسبی برای سفر در نوروز است. بدون شک آرامش زیادی در طول اینم سفر به شما تزریق خواهد شد زیرا یزد شهری آرام و بسیار تمیز و پر از بناهای تاریخی دوست داشتنی و زیباست. برای اقامت در یزد هم هتل‎ها و خانه‎های بومگردی وجود دارد و هم امکان کمپ در برخی از پارک‎های این شهر برای مسافران وجود دارد.

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت تورهای داخلی نوروز ۹۸ ممکن است به‎دلیل شلوغی در این ایام نسبت به دیگر ایام سال گران‎تر باشد. با این حال تجربه سفر در نوروز یک سفر ویژه است و قبول کردن این هزینه اضافه به داشتن چنین تجربه‎ای می‎ارزد.

نوشته بهترین تورهای داخلی برای سفر در نوروز ۹۸ کدام اند؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *