بلیط هواپیما ارزان

نیاز روز مردم ایران در حال حاضر تهیه ارزان ترین خدمات و محصولات برای جلوگیری از هزینه های اضافی است.

با توجه به نیاز جامعه به سفر برای تعویض روحیه بسیاری سعی در فراهم آوری یک سفر ارزان قیمت دارند. موقعی که قصد سفر هوایی دارید طبیعتا به بودجه محدود خود فکر میکنید! خب این امر طبیعی است چرا که محدودیت های ما فراوان و اهداف ما نامحدودند. اگر که ماقصد سفر هوایی داشته باشیم و توانایی پرداخت هزینه را نداشته باشیم باید چه کرد؟ از مسافرت هوایی دست بکشیم یا به دنبال بلیط لحظه آخری ارزان باشیم؟ از من میپرسد راه دوم را اول انتخاب کنید تا انرژی ها منفی ذهنتان را احاطه نکنند.
برای دستیابی به راه دوم و خرید بلیط هواپیما ارزان یک نکته طلایی و کلیدی وجود دارد!! انتخاب ارزان ترین سامانه خرید بلیط هواپیما.
سپهرنما یکی از سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما معتبر از سوی نهاد های دولتی است. در این سامانه به راحتی از پرواز تهران مشهد تا نیویورک به میامی قابل رزرو و خریداست. که تنها با داشتن کارت شتاب یکی از بانک های ایرانی در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوان برنامه سفر های هوایی خود را ست کنید.

بلیط هواپیما خارجی ارزان

سفر های خارجی درکل نسبت به نوع داخلی آن از قیمت بالاتری برخودار است. هنگامی که صحبت از بلیط هواپیما خارجی ارزان به میان می آید، آنهایی که از سفر تجربه کمتری دارند انتظار قیمت های غیر قابل باور را دارند که این هیچ درست نیست. باید توجه داشت که قیمت بلیط هواپیما در پرواز های خارجی بسیار متنوع ، و این تنوع ناشی از و جود ایرلاین های مختلف و خدمات گوناگون است. برای بدست آوردن پرواز خارجی ارزان مثل بلیط استانبول راهکارهایی وجود دارد. ولی در حالت کلی باید توجه داشت که نرخ پرواز های خارجی در فصول بهار و تابستان بسیار سر سام آور بوده و مسافران را با شوک قیمتی رو به رو میکنند. بهترین زمان برای خرید پرواز خارجی ارزان قیمت ابتدای ماه سپتامبر و اوایل ماه آپریل است. ما در سپهرنما تمام تلاش خود را برای پایین آوردن قیمت بلیط هواپیما خارجی و هزینه شما مسافران عزیز بکار گرفته ایم، تا بهترین نتیجه نصیب شمایی که سپهرنما را انتخاب کردیه اید بشود.
اما این همه ماجرا نیست! زمانی که قصد رزرو پرواز خارجی ارزان قیمت را دارید بهتر است به این نکات توجه داشته باشید.

ایرلاین

شرکت های هواپیمایی بر اساس نوع هواپیما و میزان خدمتی که به مسافران ارائه میدهند صندلی های خود را قیمت گذاری می کنند. بر فرض مثال قیمت پرواز تهران استانبول با هواپیمایی تابان به نسبت ارزان تر از بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان، تمام خواهد شد. این تفاوت حاصل عملکرد بهینه ماهان ایر در صنعت هوانوردی است که رضایت ۹۸% مسافران جلب کرده، و انتخاب اول هر مسافری خواهد بود.
بدیهی است که مسافرت با تابان از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه و ارزان تمام میشود.

انتخاب مبدا

مبدا یک از پارمتر های تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما است. هرچه فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد قیمت تمام شده بلیت گران تر خواهد شد. این قانون بنام قانون مایلیج یا مسافت طی شده هوایی،اساس قیمت گزاری ایرلاین ها بر روی بلیط است.
بعنوان مثال تور آنتالیا از تهران بسیار به صرفه تر از تور آنتالیا از اصفهان خواهد بود و دو علت دارد.
۱- از اصفهان فقط هواپیمایی ترکیش ایرلاینز به سمت استانبول پرواز دارد ولی از تهران علاوه برچند شرکت هواپیمایی ترک تبار دیگر، اکثر ایرلاین های ایرانی پرواز های مستمر و روزانه دارند.
۲- فاصله طی شده از اصفهان به استانبول بیشتر از فاصله تهران تا استانبول است. هر چقدر که مسافت بیشتر باشد، هواپیما سوخت بیشتر و استحلاک بیشتری خواهد داشت.

بلیط هواپیما چارتر ارزان

پرواز هایی که با عنوان چارتری ارائه میشوند یکی از راهکار های کاهش هزینه سفر هستند. اما باید به این توجه داشت که ارزان بودن پرواز چارتر همیشگی و دائمی نیست. در اکثر مواقعی که عموم بمناسبت هایی مثل اعیاد مذهبی و نوروز قصد مسافرت هوایی دارند قیمت بلیط هواپیما چارتر گرانتر خواهد بود. در این ایام بلیط های سیستمی به چشم بهم زدنی از سوی مردم خریداری میشوند و نوبت خرید بلیط هواپیما چارتر است که نیاز مردم را رفع کند.
برای خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان هم باید به نکات زیر توجه کرد که از شیوه های من درآوردی سفر نیست و تحقیقاتی روی آن صورت گرفته است.

شنا کردن بر خلاف جهت آب

همیشه کسانی که خلاف جهت رودخانه شنا میکنند به نوعی زرنگ خوانده میشوند. زرنگ ها پول کمتری برای مسافرت خود میپردازند. برای اینکه خلاف جهت آب شنا کنید باید جهت مسافرت کردن مردم را بخوبی بدانید. مثلا ۲۹ اسفند هر سال جهت مسافرت مردم به سمت شمال کشور از طرق جاده ایی، کیش و مشهد از راه های هوایی و زمینی است. بیشتر مردم با اوج گرفتن ایام سفر خانه و کاشانه خود را رها کرده و با خرید بلیط هواپیما چارتر، تور و یا رزرو هتل به مسافرت می روند. که مجبور به پرداخت هزینه های بالاتری نسبت به دیگر ایام سال میشوند.
کسانی که در این ایام به مسافرت نمیروند حداقل هزینه های روزمره خود را دارند و مجبور به پرداخت رزرو هتل و یا خرید بلیط چارتر ایام پیک را ندارند.
*بهترین راهکار برای خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان قبل و بعد از تعطیلات نوروز است که کمتر کسی به مسافرت میرود.

هرکی خوابه قسمتش به آبِ

وقتی قصد هرکاری مخصوصا خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید باید سریع تصمیم بگیریدو عمل کنید. زمانی که در سایت های فروش بلیط هواپیما مثل سپهرنما در حال جستجو پرواز هستید به محض رویت پرواز چارتر ارزان سریع اقدام به رزرو و خرید کنید که بهترین نفع را نصیب خود کنید. بیشتر افراد فکر میکنند قیمت بلیط چارتر هر چه به زمان پرواز نزدیک شود ارزان تر میشود.
این فکر تا حدودی درست است اما نه در همه مواقع!! این انتظار زمانی عملی میشود که تقاضایی برای مسافرت های هوایی وجود نداشته باشد و صندلی های هواپیما انتظار مسافر را بکشند.

چکیده :
بلیط هواپیما ارزان خواسته هر مسافری است که قصد سفر های هوایی را دارد. هوش و عکس العمل شما نسبت به و ضعیت مسافرت تعیین کننده قیمت تمام شده بلیطِ پروازتان است. این تصور که همیشه بلیط هواپیما چارتر ازران تر است کاملا اشتباه است. برای خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان در اوایل ستامبر و آپریل اقدام کنید که زمان طلایی محسوب میشود.

The post بلیط هواپیما ارزان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *