برگزاری طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو در ماه رمضان از این هفته

طرح پرسه در شهر در راستای پنج شنبه گردشگری بدون خودرو در ماه مبارک رمضان با اجرای تور گردشگری در ۵ مسیر اجرایی می شود.

مهر: این هفته چهارمین طرح پرسه در شهر در راستای پنج شنبه گردشگری بدون خودرو برگزار خواهد شد. این هفته ۱۹ اردیبهشت طرح پرسه در شهر در ۵ منطقه، محدوده میدان پونک منطقه ۲، فلکه چهارم تهرانپارس منطقه ۴، محدوده خیابان قزوین منطقه ۱۰، میدان حسن آباد منطقه ۱۱ و دریاچه خلیج فارس در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود و دیگر مناطق نیز از هفته‌های آتی نسبت به برگزاری این طرح طبق زمانبندی تعیین شده اقدام خواهند کرد.

با توجه به شروع ماه مبارک رمضان در برخی مناطق شروع طرح در ساعات بعد از اذان مغرب پیش بینی شده است.

در این هفته از میدان پونک ابتدای خیابان همیلا ضلع جنوبی نقطه شروع پرسه گردی خواهد بود که از مسیر پونک، عمارت رشیدیه، باغ صبا، امامزاده عینعلی و زینعلی، استخر قدیمی پونک، منزل آخرین کدخدای تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ بازدید می‌شود.

در منطقه ۴ نیز از فلکه چهارم تهرانپارس، مسیر باغ اناری، بوستان پلیس، عمارت ارباب هرمز و موزه گرافیک مورد بازدید قرار می‌گیرد که ساعت آن نیز از ۱۰ تا ۱۲ خواهد بود.

مبدا حرکت از خیابان قزوین نیز در منطقه ۱۰ از ابتدای خیابان عرب است که مسیر مورد بازدید خیابان شهید عرب، بوستان هزار شهید، بوستان ۲۲ بهمن، بوستان خانواده، بوستان هفت چنار، اعتماد، و موزه آثار طبیعی هفت چنار است این برنامه نیز از ساعت ۲۰:۳۰ شروع و تا ۲۱ :۳۰ ادامه دارد.

مسیر دیگر از ضلع شمالی میدان حسن آباد شروع می‌شود و پس از گذشتن از خیابان شیخ هادی، موزه ثبت احوال و خانه مقدم و کاخ مرمت در فاصله ساعت ۱۰ تا ۱۲ دیدن می‌شود.

گردشگران منطقه ۲۲ هم می‌توانند درب اصلی دریاچه خلیج فارس نیز از ساعت ۱۰ با گروه پرسه گردی همراه شده و پس از گذشتن از باغ راز هستی از این مسیر دیدن کنند.
کد خبر

The post برگزاری طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو در ماه رمضان از این هفته appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *