بدون خواندن این مقاله سفر خود به مشهد را کنسل کنید

یک مسافر وقتی به برنامه ریزی برای سفر به مشهد فکر می کنند موارد زیادی را در نظر می گیرد که خرید بلیط قطار و انتخاب هتل مناسب از مهم ترین آن هاست. گذشته از همه این حرفا وقتی مسافران قصد سفر به یک شهر غریب را دارند اما هیچ اطلاعی از مراکز خرید و کیفیت رستورانهای آن شهر و حتی جاهای تفریحی شهر  مورد نظر ندارند و گذراندن طول سفر کمی برایشان دشوار می شود. به همین ترتیب و به جهت پیشگیری از هر چیزی که باعث شود سفر شما را خراب کند، پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی برای سفر به مشهد اول این مقاله را مطالعه کنید تا با دید بهتری به برنامه ریزی برای سفر زیارتی سیاحتی خود به مشهد بپردازید.

انتخاب بهترین قطار تهران مشهد، اولین قدم مهم برای برنامه ریزی سفر

یکی از مهم ترین نکاتی که در بهتر شدن کیفیت سفر نقش به سزایی دارد، انتخاب بهترین روش برای سفر است. بسیاری از افراد سفر آسان و بدون دردسر با هواپیما را همیشه بهترین راه می دانند اما گروهی دیگر از مسافران بر این عقیده اند که سفر با قطار همیشه علاوه بر قیمت مناسبی که دارد می تواند لحظات شیرین و خاطر انگیز تری را به نسبت سفر هوایی برای مسافران به ارمغان بیاورد.

برای تجربه یک سفر لذت بخش و هیجان انگیز بهتر است در ابتدا بهترین قطار تهران مشهد را بشناسیم تا با مقایسه قیمت، امکانات و خدمات قابل توجهی که دارد، انتخاب مناسبی داشته باشیم. قطار فدک یکی از بهترین و لوکس ترین قطارهای ایرانی است که با امکانات یک قطار ۵ ستاره توانسته به خوبی به عنوان بهترین قطار مشهد در بین مخاطبان بدرخشد.

قطار زندگی یکی دیگر از قطارهای با کیفیت و قیمت مناسب این مسیر است که با وجود امکانات قابل توجهی که دارد توانسته در سال های متمادی رقابت نزدیکی با قطار با کیفیت فدک داشته باشد. پیشنهاد می کنم برای اطلاع پیدا کردن از انواع قطارهای این مسیر حتما مقاله معرفی بهترین قطار تهران مشهد را مطالعه کنید.

سوغات مشهد چیست و بهترین انتخاب برای سوغاتی ارزان و جذاب چیست؟

حال که خیال خود را بابت انتخاب بهترین وسیله نقیله سفر راحت کردیم بد نیست بهتر است به اصل سفر و مسائلی که با آن روبه رو می شویم بپردازیم. از جذاب ترین چالش هایی که در طول مسافرت برای هر مسافری پیش می آید انتخاب بهترین سوغاتی برای عزیزانی است که منتظرتان هستند. به همین منظور بد نیست قبل از سفر از انواع و اقسام سوغاتی های جذاب مشهد اطلاع لازم را پیدا کنید تا بتوانید در طول سفر بدون فوت وقت بهترین اقلام مورد نظر خود را خریداری کنید.

حتما شما هم با شنیدن نام سوغات مشهد به یاد زعفران های خوش رنگ و لعابی می افتید که تنها در این شهر زیبا می توان آن را پیدا کرد. زعفران مشهد معروف ترین سوغاتی این شهر است که هر مسافری حداقل چندبسته از آن را برای سوغات خریداری می کند اما باید در نظر داشته باشید که این سوغاتی قیمت بالایی دارد و خرید آن چندان اقتصادی به نظر نمی آید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید برای عزیزان خود سوغاتی های متعددی خریداری کنید، پیشنهاد می کنم حتما نخودچی کشمش، آبنبات زنجبیلی و مهر رو تسبیح  مشهد را به عنوان یادگاری از سفر خود به سوغات ببرید.

بهترین رستوران های مشهد را از قبل شناسایی کنید

یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران این است که در هنگام سفر به مشهد کدام رستوران ها را برای صرف غذا انتخاب کنند. در این بین پیشنهاد می کنم قبل از مسافرت خود بهترین رستوران های مشهد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم را مد نظر داشته باشید تا در طول سفر خود با خیالی آسوده از کیفیت و خدمات رستوران ها بهترین وعده های غذایی خود را صرف کنید.

  • رستوران پسران کریم مشهد
  • رستوران معین درباری
  • دهکده شاندیز مشهد
  • رستوران بابا قدرت
  • رستوران شایان شاندیز

رستوران پسران کریم مشهد یکی از بهترین رستوران هایی است که در سراسر مشهد نامی معروف و خوش نام دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم از لیست رستوران های بالا حتما یکی از وعده های غذایی خود را در پسران کریم مشهد بگذرانید.

دهکده شاندیز مشهد از جمله رستوران های معروف اطراف مشهد است که به شیشلیک های هیجانی که سرو می کند مشهور است. اگر شما در طول سفر خود زمان کافی برای گشت و گذار در اطراف مشهد را داشتید، حتما به دهکده رویایی شاندیز سر بزنید و با خوردن یک پرس شیشلیک اعلا حسابی دلی از عزا در بیاورید.

از نام مراکز خرید ارزان قیمت مشهد اطلاع داشته باشید

گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید مشهد یکی از تفریح هایی است که هر مسافری باید آن را امتحان کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم در طول سفر خود حتما لذت خرید از پاساژهای سنتی مشهد مثل بازار رضا را فراموش نکنید.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای صرفه جویی در زمان خود در سفر بهتر است به مجتمع گردشگری سپاد مشهد سر بزنید تا علاوه بر گشت و گذار و تفریح در این منطقه گردشگری بتوانید از پاساژ الماس شرق مشهد هم دیدن کنید و هر آنچه که لازم دارید را از این پاساژ لوکس تهیه کنید و در انتها خاطرات خوشی را از بهترین سفر خود به مشهد به یادگار بگذارید.

نوشته بدون خواندن این مقاله سفر خود به مشهد را کنسل کنید اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *