بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال ۲۰۲۰/تصاویر

کارشناسان و فعالان صنعت توریسم دنیا سال ۲۰۲۰ را به نوعی سال گردشگری و توریسم هم می دانند.

به گزارش«توریسم آنلاین» در ادامه کشورهایی که در سال ۲۰۲۰ به عنوان مقاصد گردشگری رو به رشد شناخته شده اند را معرفی می کنیم.

بخش نخست این فهرست را اینجا ببینید.

گواتمالا
گواتمالا کشوری در امریکای مرکزی وکناره سواحل اقیانوس آرام و دریای کارائیب یک گوهر باورنکردنی است. به طوریکه پر از جنگل های بارانی ، همراه با ویرانه های از آثار و معابد قدیمی، از جمله معبد مایا تیکال (Tikal) و وجود ده ها آتشفشان و غذاهایی خوشمزه مثل تامال (tamales) است، از این رو گواتمالا می تواند یک مقصد جذاب نزد گردشگران در سال ۲۰۲۰ باشد.
گواتمالا
اروگوئه
کشور کوچک اروگوئه در سواحل جنوب شرقی آمریکای جنوبی از جمله مقاصد گردشگری سال ۲۰۲۰ است. اروگوئه که در میان برزیل و آرژانتین واقع شده است ، از تأثیرات فرهنگی چندگانه ، از جمله اسپانیا و پرتغال ، بهره می برد. در شهرهایی از جمله پایتخت کشور، مونته ویدئو می توان ، از ساختمانهای تاریخی مانند کاخ Salvo در نزدیکی خیابان لا رامبلا (La Rambla )، طولانی ترین پیاده رو کنار ساحل در جهان بازید کرد.
اروگوئه
مقدونیه شمالی
مقدونیه شمالی دارای فرهنگ کهن است که در چند سال گذشته به افزایش گردشگری اش کمک کرده است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه یابد. فضای آرام ، دریاچه آرام اهرید (Ohrid)، یکی از قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه های این قاره محسوب م یشود. در منطقه شمالی کشور ، دره ماتکا کنیون ( Matka Canyon ) یکی دیگر از جاذبه هایی است که بازدید کنندگان نباید دیدن آن را از دست بدهند.
مقدونیه شمالی
سری لانکا
سریلانکا ، سرزمینی با سواحل گرمسیری ، ویرانه های باستانی و مجموعه گیاهان یکی دیگر از این مقاصد است. آرامش در کنار ساحل آرام ماراکولیا ( Marakolliya ) می تواند تجربه ای به یاد ماندنی برای گردشگران رقم بزند. این در حالی است که قلعه قدیمی سیگیریا یا لاین راک ( Lion Rock ) ودرخت انجیر باستانی جیا سری ماها بدهی(Jaya Sri Maha Bodhi) ، قدیمی ترین درخت شناخته شده کاشته شده توسط انسان از دیدنی های جذاب منطقه به شمار می رود.
سری لانکا

The post بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال ۲۰۲۰/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *