بارش پراکنده همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/آسمان تهران کمی ابری است

امروز به سبب عبور متناوب امواج تراز میانی از روی کشور در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

بارش پراکنده همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/آسمان تهران کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز به سبب عبور متناوب امواج تراز میانی از روی کشور در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، مرکز، دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رشد ابر و بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همین شرایط در روزپنج شنبه در شمال شرق و برخی مناطق شرق، جنوب شرق و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های سمنان و گلستان پیش بینی می‌شود.

از بعد ازظهر پنج شنبه با تقویت جریانات تراز میانی، ابتدا در غرب، جنوب غرب و بتدریج شمال غرب کشور و جمعه در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور، دامنه و ارتفاعات البرز و برخی نقاط مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

همچنین از اواخر وقت جمعه و طی روز شنبه با نفوذ جریان خنک شمالی بر روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های واقع در این مناطق کاهش نسبی دما، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب سمنان، نیمه شمالی اصفهان، جنوب تهران، البرز، قم و مرکزی گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

The post بارش پراکنده همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/آسمان تهران کمی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *