بارش پراکنده در مناطق شمالی کشور/ آسمان پایتخت آفتابی است

امروز برای دامنه شمالی البرز، جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرق هرمزگان در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سه شنبه دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. چهارشنبه در اکثر مناطق کشور، آسمان صاف است و فقط در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.
طی این ۲ روز در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما حدود ۳ تا ۵ درجه پیش بینی می‌شود. پنج‌شنبه با نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل و گیلان ابرناکی، بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

جمعه و شنبه در کل سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

طی سه رو آینده در شرق کشور افزایش وزش باد پیش بینی می‌شود و پدیده غالب به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی باد و گرد و خاک است.طی پنج روز آینده شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج است.

The post بارش پراکنده در مناطق شمالی کشور/ آسمان پایتخت آفتابی است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *