بارش باران در ۱۵ استان شدت می گیرد/آسمان پایتخت نیمه ابری است

امروز بارش باران در ۱۵ استان کشور همچون شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی شدت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس، جنوب، جنوب شرق، بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز، شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت پیش بینی می‌شود.

امروز شدت بارش در شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، نیمه غربی اصفهان، جنوب و شرق مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال بوشهر، فارس، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات مرکزی و شرقی تهران پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور به استثنا بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور شاهد بارش باران در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

روز چهارشنبه از این میزان بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور کاسته خواهد شد و در سایر نقاط کشور بارش باران در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

روز دوشنبه برای مناطقی از جنوب شرق و شمال شرق و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای نوار شمالی کشور وزش باد پیش بینی می‌شود، در جنوب شرق به ویژه منطقه زابل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی رخ خواهد داد.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود، دریای خزر از اواخر دوشنبه و طی روز سه شنبه مواج پیش بینی می‌شود.

The post بارش باران در ۱۵ استان شدت می گیرد/آسمان پایتخت نیمه ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *