بارش باران در برخی نقاط کشور/آسمان تهران بارانی است

با ورود سامانه بارشی از غرب کشور شاهد بارش باران در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران خواهیم بود.

بارش باران در برخی نقاط کشور/آسمان تهران بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز تا اواسط دوشنبه وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

همچنین روز یکشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر فعالیت آن در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، قزوین، البرز، تهران و دامنه های زاگرس در استان های چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد آغاز می شود.

روز دوشنبه با تقویت این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده، سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور، شمال بوشهر، قسمت هایی از فارس و غرب اصفهان درگیر این سامانه خواهند بود و پیامد ورود این سامانه بارش باران، گاهی وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

این سامانه سه شنبه در مناطقی از جنوب غرب، جنوب و شرق کشور فعال بوده و بتدریج از کشور خارج خواهد شد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود که در کرمان و سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک و برخی نقاط کاهش دید افقی رخ خواهد داد.

برای پیش آگاهی هموطنان، سامانه بارشی سردی از بعدازظهر چهارشنبه وارد کشور می شود و چهارشنبه نیمه غربی و پنج شنبه کل کشور متاثر از این سامانه خواهند بود. جمعه عمده فعالیت این سامانه محدود به شرق کشور و شرق سواحل دریای خزر خواهد بود.

با ورود این سامانه کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۰ درجه، بارش برف و در پاره ای نقاط بارش باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

The post بارش باران در برخی نقاط کشور/آسمان تهران بارانی است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *