اینتر همچنان به دنبال مودریچ

روزنامه ایتالیایی: اینتر همچنان به دنبال مودریچ :: ورزش سه

 

یک روزنامه ایتالیایی نوشت: اینتر همچنان به دنبال مودریچ است

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو سرا، مدعی شد باشگاه اینتر میلان همچنان امید به خدمت گرفتن لوکا مودریچ، ستاره رئال را از دست نداده و برای جذب او تلاش می‌کند.

بنا بر اعلام روزنامه ایتالیایی کوریره دلو سرا، باشگاه ایتالیایی اینتر میلان همچنان به جذب لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، امیدوار بوده و مسئولین این باشگاه می‌گویند درهای اینتر به روی مودریچ باز است. در طول تابستان گذشته، شایعاتی درباره علاقه مودریچ به ترک رئال و انتقال به اینتر مطرح شده بود و موردیچ شخصاً از علاقه‌اش برای انتقال به سن‌سیرو خبر داده بود، انتقالی که سرانجام با مخالفت رئال، انجام نشد. اما چند روز پیش مدیر ورزشی اینتر گفته بود درباره انتقال مودریچ به اینتر، “هرگز نباید گفت هرگز”.

قرارداد مودریچ با رئال در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و ستاره کروات همچنان از تمدید قراردادش با رئال خودداری می‌کند. کوریره دلو سرا می‌گوید اگر رئال نتواند در ماه‌های آینده مودریچ را راضی به تمدید قراردادش کند، احتمال اینکه برنده توپ طلای امسال در نهایت سر از اینتر در بیاورد، دور از انتظار نخواهد بود.

باشگاه اینتر میلان تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب مودریچ ۳۳ساله انجام داد و به خصوص بعد از درخشش مودریچ در جام جهانی روسیه، عزم اینتری‌ها برای به خدمت گرفتن او چند برابر شد. ولی رئال که کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی‌اش را از دست داده بود، نمی‌خواست با خروج مودریچ از مادرید، شوک دیگری به سفیدپوشان مادریدی وارد شود.

منبع

نوشته اینتر همچنان به دنبال مودریچ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *