اصفهان چهارمین مقصد پروازهای هواپیمایی قطر به ایران

هواپیمایی قطر قصد دارد از 15 بهمن ماه 1397 (4 فوریه 2019) پروازهای خود را به ایران با راه اندازی پروازهای مستقیم به فرودگاه بین المللی اصفهان، افزایش دهد.

میراث‌آریا: هواپیمایی قطر قصد دارد از 15 بهمن ماه 1397 (4 فوریه 2019) پروازهای خود را به ایران با راه اندازی پروازهای مستقیم به فرودگاه بین المللی اصفهان، افزایش دهد که این پروازها توسط هواپیمای ایرباس A320 و دو بار در هفته روزهای دوشنبه و جمعه انجام خواهد شد.

به این ترتیب اصفهان پس از شهرهای تهران، شیراز و مشهد به چهارمین درگاه ورود به آسمان ایران تبدیل می شود. این شرکت از اوایل دی ماه سال جاری نیز، پروازهای خود به مقصد شیراز و تهران را افزایش خواهد داد.

اکبر الباکر، مدیر عامل گروه هواپیمایی قطر، در این زمینه اظهار کرد: «ما خرسندیم که اصفهان را به عنوان درگاه سرویس چهارم هواپیمایی قطر به ایران اعلام کنیم.»

او افزود: «اصفهان شهری با معماری شکوهمند قدیمی و بازار بزرگ سنتی، نه تنها در تاریخ، بلکه در سالهای اخیر با ترکیب میراث فرهنگی غنی و مدرنیته، به عنوان یکی از شهرهای جذاب، رنگارنگ و سرزنده ایران برای بازدیدکنندگان بین المللی ظهور کرده است. ما همچنین خوشحالیم اعلام کنیم که در ژانویه 2019، خدمات هفتگی خود را به دو شهر شیراز و تهران افزایش خواهیم داد. این خدمات تائیدی بر تعهد هواپیمایی قطر به ایران است و همچنین گسترش شبکه ما در این بازار پر رونق برای ایجاد ارتباط بیشتر با مسافران تجاری و گردشگری ایران است.»

The post اصفهان چهارمین مقصد پروازهای هواپیمایی قطر به ایران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *