اسپورتینگ لیسبون مقصد بعدی سعید عزت الهی

ستاره ۲۲ ساله و بدشانس تیم ملی ایران در آستانه کوچ به پرتغال و تجربه چالشی جدید در لیگ پرتغال قرار دارد.

سعید عزت الهی ستاره ۲۲ ساله تیم ملی ایران در اولین تجربه خود در فوتبال جزیره بعد از شروع رویایی با ردینگ در چمپیون شیب با مصدومیت عجیب و غیرمنتظره ای روبرو شد که او را برای ماه ها از ترکیب سلطنتی های لندن دور نگه داشت.

وضعیت عجیب این ستاره جوان باعث شد تا سران ردینگ تمایلی به تمدید قرارداد قرضی عزت الهی و خرید او از روستوف نشان ندهند از همین رو باشگاه روسی که تصمیم خود برای فروش قطعی ستاره جوان ایرانی را گرفته بود این بار با پیشنهادی وسوسه کننده از سوی یکی از سه غول باشگاهی پرتغال مواجه و در صدد پاسخ مثبت به آن است.
روزنامه ABOLA ساعاتی پیش با انتشار خبری مبنی بر تمایل شدید باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای امضای قرارداد سه ساله با ستاره ۲۲ ساله تیم ملی ایران مدعی شد Alvalade (لقب اسپورتینگی ها در پرتغال) بسته پیشنهادی ۱٫۵ میلیون یورویی برای ارائه به باشگاه روستوف و امضای قرارداد سه ساله با سعید عزت الهی آماده کرده است.
در گزارش این روزنامه مطرح پرتغالی که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت، آمده است:«روسای باشگاه اسپورتینگ از حالا برنامه های خود برای تقویت تیم در تابستان را آغاز و در گام نخست نام بازیکنی جوان از ایران را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داده اند؛سعید عزت الهی. هافبک تدافعی ۲۲ ساله تیم ملی ایران که در حال حاضر به صورت قرضی برای ردینگ و مربی پرتغالی این تیم خوزه گومز توپ می زند».
آبولا در ادامه عزت الهی را این گونه معرفی کرد و نوشت:« ۲۲ سال دارد و با این سن کم بیش از ۲۸ بازی ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.او توسط رودولفو کوره آ یکی از دستیاران فعلی مارسل کیزر سرمربی اسپورتینگ که بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با کی روش در ایران همکاری می کرد، پیشنهاد شده و خرید او از باشگاه روستوف روسیه مبلغی در حدود ۱٫۵ میلیون یورو هزینه خواهد داشت».

پیوستن عزت الهی به اسپورتینگ به عنوان یکی از سه غول فوتبال پرتغال می تواند سرنوشت دو ستاره جوان فوتبال ایران که در روستوف درخشش فوق العاده ای داشتند را کاملا تغییر دهد، ستاره هایی که با تیم های جدید خود قطعا مشتری پرو پا قرص لیگ های معتبر اروپایی خواهند بود

نوشته اسپورتینگ لیسبون مقصد بعدی سعید عزت الهی اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *