استمرار ناپایداری‌های جوی در مناطق کوهستانی/رگبار باران در ۱۵ استان کشور طی امروز و فردا

با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره‌ها ومناطق کوهستانی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: امروز در شمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس، قسمت‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و بعدازظهر در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت.

روز سه شنبه برای شمال شرق آذربایجان شرقی، فارس، قسمت‌های جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره‌ها ومناطق کوهستانی وجود دارد؛ از این رو به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود احتیاط لازم را در عبور و توقف از مناطق کوهستانی به عمل آورند.

The post استمرار ناپایداری‌های جوی در مناطق کوهستانی/رگبار باران در ۱۵ استان کشور طی امروز و فردا appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *