استمرار بارش باران در اکثر مناطق کشور/ آسمان نجف و کربلا صاف است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور بارش پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز سامانه بارشی علاوه بر نیمه شرقی و زاگرس مرکزی در سواحل شمالی دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان قزوین، البرز، تهران و سمنان فعال است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز در بخش هایی از یزد، کرمان، هرمزگان، فارس و چهار محال بختیاری رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی؛ امروز گیلان و نیمه غربی مازندران ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه با تضعیف سامانه بارشی در نیمه شمالی بارش پراکنده در زاگرس جنوبی واقع در استان فارس، هرمزگان، کرمان و بخش هایی از خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان و در بعدازظهر ارتفاعات زاگرس مرکزی، شرق لرستان و غرب اصفهان رخ می دهد.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای نجف و کربلا افزود: امروز و فردا آسمان نجف و کربلا صاف و در برخی ساعات با وزش باد همراه است.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان مهران غبار آلود و با وزش باد همراه خواهد بود، بیان کرد: برای شلمچه و مریوان مه صبحگاهی همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می شود که از فردا به تدریج دمای هوا در تمامی استان های کشور افزایش یابد.

وی در پایان آسمان امروز تهران را بارانی اعلام کرد.

The post استمرار بارش باران در اکثر مناطق کشور/ آسمان نجف و کربلا صاف است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *