اخبار ورزشی فوتبالی مهم، امروز ۱۲ تیر ۹۸

در حال حاضر مهمترین خبرهایی که از فوتبال داخلی به‎گوش می‎رسد نقل و انتقالات باشگاه‎هاست.  امروز احمد نورالهی به باشپاه پرسپولی مراجعه کرد. سایت ورزش ۳ در این باره نوشته است؛ باشگاه پرسپولیس امروز نیز روز شلوغی را در خصوص مذاکره با بازیکنان پشت سر می‌گذارد و بعد از محسن ربیع خواه و علی علیپور، احمد نوراللهی نیز دقایقی پیش در جلسه با مدیرعامل حضور یافت.

اخبار ورزشی

در خبری دیگر فرامرزیان درباره شایعات کمک ۵۰۰ هزار دلاری به باشگاه‎ها توضیحاتی داد تا این شایعات کمرگ شود او در این باره گفته است؛ وزارت ورزش و جوانان هیچ گونه پرداخت ارزی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته و ندارد. او در ادامه بیان کرده است که حمایت ما از این دو باشگاه به صورت معرفی به بانک مرکزی برای استفاده ارز نیمایی از محل سهمیه وزارتخانه است و هزینه ریالی آن برای خرید ارز توسط خود باشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

اخبار ورزشی

عضو هیئت مدیره استقلال درباره داستان ادامه دار مهدی رحمتی با پدیده و ماجرای بازگشتش به استقلال بیان کرده است؛ رحمتی با پدیده قرارداد دارد و بعید می‎دانم بتواند به استقلال برگردد.احمد خلیل زاده در ادامه بیان کرده است؛ من در جریان تماس امیرحسین فتحی در مورد بازگشت رحمتی با حمیداووی مالک پدیده نیستم ولی فکر نمیکنم واقعیت داشته باشد. تا جایی که من می دانم آقای استراماچونی قرار است یک مهاجم خارجی به استقلال بیاورد و بحث خرید دروازه بان خارجی مطرح نیست.

اخبار ورزشی

امروز همچنین اولین تمرین عمومی استقلال برای فصل جدید نیز بود. ظرفیت ورزشگاه نفت تهرانسر قبل از اینکه تمرین آغاز شود پر شده بود و بسیاری از تماشاگران از کنار زمین نظاره گر تمرین استقلال بودند.

اخبار ورزشی

نکته جالب این تمرین این بود که زنان خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا تمرین را از نزدیک ببینند ولی با حضورشان در ورزشگاه مخالفت شده بود. مسئولان باشگاه استقلال تلاش کردند این مشکل را حل کنند اما موفق نشدند.

منبع

نوشته اخبار ورزشی فوتبالی مهم، امروز ۱۲ تیر ۹۸ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *