آیا به زودی این دو سلبریتی مشهور با هم ازدواج می‌کنند؟ /تصاویر

پس از جدایی لیدی گاگا ستاره پاپ از نامزدش، طرفداران فیلم A. Star is Born با پیش بینی هایشان درباره ازدواج لیدی گاگا با بردلی کوپر کولاک کردند. آن‌ها بر این باورند که لیدی گاگا و بردلی کوپر به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.

تابناک باتو: پس از جدایی لیدی گاگا ستاره پاپ از نامزدش، طرفداران فیلم A. Star is Born با پیش بینی هایشان درباره ازدواج لیدی گاگا با بردلی کوپر کولاک کردند. آن‌ها بر این باورند که لیدی گاگا و بردلی کوپر به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.

لیدی گاگا

پایان نامزدی لیدی گاگا و نامزد سابقش کریستین کارینو، مسیر را برای آغاز قصّه عشق دیگری (لا اقل برای کاربران رمانتیک توییتر) باز کرده است. از زمان اعلام خبر جدایی لیدی گاگا ۳۵ ساله و نامزد ۵۰ ساله اش، فضای مجازی با پیش بینی‌های درباره ازدواج آن که در فیلم A. Star is Born همکاری مشترک داشته اند، پر شده است. “ستاره‌ای متولد شده‌است” A. Star Is Born یک فیلم آمریکایی موزیکال، درام و رمانتیک به کارگردانی بردلی کوپر است که در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد.

لیدی گاگا

بردلی کوپر و لیدی گاگا از بازیگران فیلم بودند. در این فیلم لیدی گاگا آهنگی که پیش از آن رونمایی نکرده بود را اجرا کرد.

لیدی گاگا

ماجرای جدایی لیدی گاگا از نامزد سابقش زمانی آشکار شد که او به تنهایی در مراسم Grammy شرکت کرد و علاوه بر عدم حضورش در مراسم گرمی، لیدی گاگا حلقه نامزدی هم در دستانش نبود.

لیدی گاگا

کاربران فضای مجازی ابراز امیدواری کرده اند که لیدی گاگا پس از این شکست با بردلی کوپر ازدواج کند.

The post آیا به زودی این دو سلبریتی مشهور با هم ازدواج می‌کنند؟ /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *