آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی

اول:قرار شد کد هایی که در حاشیه نوشت، نوشته می شود فقط در حد همان کد باشد و نه فراتر از آن. حتا بنده خدا مدیر مسوول و سردبیرهم درباره سوژه ها سوال نمی کنند که مثلا «این کی بود یا اون چی بود» اما بعضی دوستان تا یک مطلب کد دار می نویسی و اشاره ای به نام افراد نمی کنی یا بلافاصله می پرسند:«این کی بود، اون چی بود» یا اگر به نتیجه نرسیدند و پاسخشان را نگرفتند خیلی راحت می گویند:« بابا خالی بندی بود»،این ها البته شاید چنین پاسخ می دهند که نویسنده حاشیه نوشت را سر لج انداخته به نام سوژه ها برسند اما در پاسخشان باید عرض کنم: «زهی تصور باطل زهی خیال محال»!

دوم:هنوز دوران پسا ویلموتس تمام نشده که به صورت جدی صحبت از جانشین او باشد. با این حال اما گمانه زنی ها بیشتر روی یک نام آشنا تمرکز دارد؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی امتحان پس داده در تیم ملی و پرسپولیس،او که قرمزها برایش سرودست می شکنند و هنوز هم دوست دارند جانشین کالدرون شود.
هنوز هیچی مشخص نیست و نه به دار است و نه به بار اما به شخصه معتقدم برانکو انتخاب خوبی برای تیم ملی نیست. تیم ملی با بازیکنان سرکشی که اغلبشان هم لژیونر هستند و حالا صاحب ادعا، به یک مربی ترسناک و با جذبه نیازمند است؛یک چیزی توی مایه های کی روش،یا مثلا «اروه رنار» سرمربی بی اعصاب مراکش که مدتی هم شایعه حضورش در تیم ملی مطرح بود.
سوم:نمی دانم آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی در زمان هدایت جلال طالبی را دیده اید یا نه:پرویز برومند نوع حرف زدن جلال طالبی را تقلید می کند که حسابی باعث خنده بازیکنان حاضر در فیلم مثل کریم باقری،خداداد عزیزی،مهدی پاشازاده و.. می شود.
از برومند جالب تر اما علیرضا منصوریان است. منصوریانی که هیچ شباهتی به این روزها و سال هایش ندارد چه به لحاظ تیپ و قیافه و چه به لحاظ اخلاق و رفتار، اوکه این ترانه را می خواند و چه با احساس هم می خواند:«خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من/آخ چقدر قشنگه از عشق تو دیوونه شدن»
یاد آن نسل و آن بازیکنان بخیر…

The post آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *