آقای علی دایی؛فرصت کردید این مطلب را بخوانید!

من همواره به علی دایی با احترام زیاد می نگرم. هرچه باشد او معروف ترین ورزشکار ایرانی در دنیاست. اما نمی توانم برخی حاشیه هایش را هضم کنم.

علی دایی باید بیشتر از این ها قدر خودش را بداند. برای تاکید روی این نکته توجه شما را به بخشی از گزارش روزنامه خبر ورزشی که بهمن ماه سال 1393 منتشر شده جلب می کنم:
«دایی در سیدنی برای اولین بار سوار مترو شد و مردمی که او را می‌شناختند، تمام حواس‌شان به شهریار بود و از او عکس و امضا می‌خواستند اما اتفاق جالب‌تر وقتی رخ داد که علی دایی برای خرید لباس به فروشگاه دو برند معتبر پوشاک رفت. در فروشگاه اول، فروشنده و مدیر فروشگاه بلافاصله دایی را شناختند و حسابی او را تحویل گرفتند. خریدارانی هم که دایی را می‌شناختند، چه ایرانی و چه خارجی، سمت او رفتند تا عکس یادگاری بگیرند. دایی در سطح شهر سیدنی هم با ایرانی‌ها و سایر علاقه‌مندان فوتبال از ملیت‌های مختلف که او را می‌شناختند، با حوصله عکس یادگاری می‌گرفت. مقابل هتل محل اقامتش هم وقتی با سامی الجابر روبه‌رو شد، ستاره ماندگار فوتبال عربستان، دایی را به یکی از دوستان اروپایی خود که انگار شریک تجاری‌اش است، معرفی کرد و گفت: «آن دوره‌ای که ما ستاره فوتبال آسیا بودیم، این آقا، بزرگ همه ستاره‌ها بود.» .

The post آقای علی دایی؛فرصت کردید این مطلب را بخوانید! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *