آرزو عیب نیست اما…

شروع حرفه ای فوتبالش از فجر سپاسی بود؛مثل خیلی از فوتبالیست های دیگر؛مثل سیاوش اکبرپور،مثل هاشم بیگ زاده، مثل مهرزاد معدنچی،مثل مهدی رحمتی،مثل مهدی رجب زاده، مثل…

از روزهای اول حضور در فجر و شیراز نشانه های یک فوتبالیست جنجالی و حاشیه ای درونش نمایان بود. قدوبالای بلند و چهره فتوژنیک و استایل خاص و… دیگر یک فوتبالیست ایرانی برای شهرت و محبوبیت چه چیزی می خواهد که او نداشته باشد؟
وی کی پدیا لیست نسبتا بلندبالای تیم هایش را اینگونه معرفی کرده: فجرسپاسی،پاس همدان،استیل آذین،نفت تهران،فولاد خوزستان،
پرسپولیس،میوندالن نروژ، استرومسگودست نروژ، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان.
او البته از یک خطر جدی هم جان سالم به در برد! انتشار کلیپی از او که خیلی ها فکر می کردند مانند مجاهد خذیراوی محروم شود و فوتبالش تمام؛ او اما خوش شانس بود، نه محرومیت طولانی مدت شاملش شد نه فوتبالش تمام.
فوتبالش فرازونشیب داشت. در نروز آنچنان که باید موفق نبود. لیگ کم رمق و کم تماشاگر نروز کجا و تیمی مثل پرسپولیس کجا؟!
حالا او به ایران برگشته. می خواهد دوباره به پرسپولیس بازگردد. دوباره ملی پوش باشد؛ همه این ها و همه این انتظارات اما پس از بازی خوبش برابر پرسپولیس خودنمایی کرده؛ او حتی به اعتبار بازی اش برابر پرسپولیس غیر مستقیم به عادل فردوسی پور و برنامه اش هم حمله کرده و گفته که دیگر در ایران برنامه ای نیست که به حاشیه هایش گیر بدهد. برنامه ای نیست که لباس هایش را با باب اسفنجی مقایسه کند.
او دروازه بان خوبی است. اما باید خودش را مدیریت کند. آن وقت وقتی بیرانوند از پرسپولیس رفت احتمالا دوباره به پرسپولیس خواهد رفت، حتی می تواند به تیم ملی هم دعوت شود، اما همه این آرزوها با یک بازی و دو بازی و سه بازی خوب محقق نمی شود جناب سوشا مکانی.

The post آرزو عیب نیست اما… appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *