آخرین وضعیت مرمت شمس العماره و ساعت تاریخی آن/همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس‌العماره را نخواهند داشت

مدیر کاخ گلستان از آخرین وضعیت مرمت شمس العماره خبر داد و گفت: شرایطی برای بازدید گردشگران از این بنای تاریخی در نظر گرفته شده است.

چمدان: مسعود نصرتی درباره وضعیت مرمت شمس العماره به خبرنگار چمدان گفت: ارسی‌های طبقات کاخ شمس العماره مرمت شده و به زودی مرمت این بنا پایان خواهد یافت.

او با اشاره به وضعیت سقف طبقه اول شمس العماره گفت: سقف طیقه اول نیازمند مرمت است که آن را در دستور کار قرار داده‌ایم و با مرمت این بخش کار مرمت در شمس العماره تمام می‌شود.

مدیر کاخ گلستان درباره برنامه بازدید گردشگران از طبقات این بنا گفت: برنامه به این شکل خواهد بود که به طور محدود برخی گروه‌های گردشگری بتوانند وارد طبقات شوند. وضعیت راهرو‌ها و سقف‌های بنا به شکلی نیست که بتوانیم اجازه ورود همه گردشگران را به این بنا بدهیم. قرار است از بعد ماه رمضان این برنامه اجرایی شود و هر ماه فقط یک گروه گردشگری وارد طبقات شمس العماره شوند.

نصرتی همچنین درباره وضعیت ساعت تاریخی شمس العماره گفت: با قرارداد تعمیر و نگه‌داری که بسته شده وضعیت این ساعت همواره رصد می‌شود. در حال حاضر این ساعت کار می‌کند و به طور ماهانه کوک می‌شود.

به گزارش چمدان کاخ تاریخی شمس العماره یکی از بناهای متفاوت کاخ گلستان است که به دلیل شرایط مرمتی، گردشگران اجازه ورود به طبقات آن را ندارند.

The post آخرین وضعیت مرمت شمس العماره و ساعت تاریخی آن/همه گردشگران اجازه ورود به طبقات شمس‌العماره را نخواهند داشت appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *