گزینه جدید استراماچونی در خط حمله فردا به تهران می‌آید

یکی از بازیکنان مدنظر سرمربی تیم استقلال برای حضور در خط حمله این تیم فردا به تهران می آید تا شانس حضورش در جمع آبی پوشان را امتحان کند.

خبرآنلاین:آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران با حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان شیخ دیاباته را به تهران آورد و اگرچه اشتیاق فراوانی به خرید یک بازیکن دیگر در خط حمله داشت اما مشکلات مالی باشگاه به او اجازه نداد تا در این راستا اقدامی انجام بدهد.

اگرچه در روزهای گذشته شایعات فروانی مبنی بر معرفی بازیکن جدید استقلال در روزهای آتی مطرح شده بود اما گزینه‌های مانند گری هوپر و بازیکنان دیگر به تهران نیامدند. استراماچونی که اعلام کرده بود برای خرید بازیکن مدنظرش تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر می‌کند با فراهم شدن شرایط باشگاه، گزینه جدی تقویت خط حمله را به باشگاه معرفی کرده است.

حالا آنطور که ایلنا گزارش داده مذاکرات باشگاه و کندی ایگوبانانیکه مهاجم ۳۰ ساله نیجریه‌ای مثبت پیش رفته و این بازیکن قرار است فردا راهی تهران شود تا برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی مورد تایید قرار بگیرد. کندی طبق برنامه ریزی‌ها قرار شده مشکلات خط حمله را برطرف کرده و زوج دیاباته در خط حمله باشد.

ایگوبانانیکه در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.

The post گزینه جدید استراماچونی در خط حمله فردا به تهران می‌آید appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *