پشت پرده غیبت سرپرست استقلال در تمرینات

سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از پایان اردوی ترکیه در تمرینات این تیم شرکت نکرده است.

خبرورزشی: اصغر حاجیلو در ابتدای این فصل به عنوان سرپرست تیم استقلال انتخاب شد و با وجود اینکه خیلی‌ها معتقد بودند تیم استقلال نیازمند سرپرستی است که تحرک زیادی داشته باشد، اما امیر حسین فتحی پشت مرد با تعصب آبی‌ها ایستاد و اعلام کرد وی جایگاهی بالاتر از سرپرستی در این تیم دارد.
حاجیلو البته بعد از انتخابش به عنوان سرپرست مصاحبه‌های چندان جالبی انجام نداد، وی در همان ابتدا علیه الحاجی گرو موضع گرفت و مدعی شد کدام آدم عاقلی گرو را به جای تیام جذب می‌کند غافل از اینکه گرو را همین امیر حسین فتحی جذب استقلال کرده بود! همین اظهار نظر واکنش گرو در زمان حضور این تیم در اهواز را در پی داشت و این بازیکن از صحبت‌های سرپرست آبی پوشان به شفر گلایه کرد. اما این پایان کار نبود، زیرا حاجیلو در زمان حضور تیم استقلال در اردوی ترکیه هم مصاحبه‌ای انجام داد که باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شد.
وی در زمان اردوی تیم استقلال در ترکیه گفت: صبحانه هتل محل اقامت ما آنقدر خوب است که بازیکنان نیازی به شام و نهار ندارند! این اظهار نظر باعث ناراحتی بازیکنان استقلال شد و آن‌ها نیز به سرپرست تیم استقلال بابت این صحبت‌های گلایه کردند. بعد از این گلایه‌ها نیز حاجیلو بعد از بازگشت تیم از ترکیه در تمرینات این تیم شرکت نکرده است. حتی وی در بازی دوستانه با نساجی هم حضور نداشت که البته عنوان شد او دچار سرماخوردگی شده است.
در شرایطی که یک تیم نیاز به سرپرست در تمرینات برای رتق و فتق امور دارد مشخص نیست تا چه زمانی غیبت‌های حاجیلو در تمرینات استقلال ادامه خواهد داشت.

The post پشت پرده غیبت سرپرست استقلال در تمرینات appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *