هتل پارسیان استقلال تهران؛ منحصر به‌فردترین هتل شهر

برخی از عکس‌های تهران قدیم را که نگاه کنید، دو برج نزدیک به کوه‌های شمال شهر توجه‌تان را جلب خواهد کرد. این برج‌ها هتل هیلتون سابق و هتل استقلال امروزی هستند که در طی این سال‌ها، برای برگزاری مراسم‌های ویژه و بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این هتل لوکس انتخاب مسافران زیادی در سفر به پایتخت است تا اقامتی به‌یادماندنی در بهترین هتل تهران را تجربه کنند. برای آشنایی با زیر و بم هتل پارسیان استقلال تهران، با این مطلب اسنپ‌تریپ همراه باشید.

تاریخچه هتل پارسیان استقلال تهران

در سال ۱۳۴۱ که هتل استقلال یا هتل هیلتون آن روزها آغاز به کار کرد، به بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه شناخته می‌شد. بنایی که بلندترین ساختمان ایران هم بود. در ابتدا برج غربی و در سال ۱۳۵۱ برج شرقی هتل بهره‌برداری شد. پس از انقلاب این هتل هم به زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان ملحق شد و در سال ۱۳۷۶ هم بازسازی انجام داد.

پذیرش هتل پارسیان استقلال تهران
پذیرش

اتاق‌های هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران در مجموع ۵۵۲ اتاق و سوئیت در دو برج شرقی و غربی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های برج‌های شرقی و غربی، امکاناتشان مشابه یک‌دیگر است و هرکدام را با توجه به بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید با چشم‌انداز شهر یا کوه رزرو کنید.

اتاق‌های استاندارد

اقتصادی‌ترین اتاق‌های هتل، اتاق‌های یک تخته و دو تخته دابل و تویین هستند. در اکثر این اتاق‌ها امکانات و خدماتی از جمله چای‌ساز، مینی بار، اینترنت و روم سرویس ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

اتاق دابل هتل پارسیان استقلال تهران
اتاق دابل

سوئیت معمولی

اگر به‌صورت خانوادگی به تهران سفر می‌کنید، این سوئیت‌ها مناسب شماست. چراکه فضای داخلی بیشتری نسبت به اتاق‌های استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد و از بالکن می‌توانید شهر را زیر پایتان ببینید.

سوئیت معمولی هتل پارسیان استقلال تهران
سوئیت معمولی

سوئیت رویال

این سوئیت‌ها، گران‌ترین واحدهای اقامتی هتل را به خودشان اختصاص داده‌اند. در سوئیت‌های رویال اتاق خواب، اتاق صبحانه و اتاق کار، هرکدام به‌صورت مجزا در فضایی بزرگ‌تر قرار دارند و احساس می‌کنید در خانه خودتان اقامت دارید.

سوئیت رویال هتل پارسیان استقلال تهران
سوئیت رویال

رستوران‌های هتل پارسیان استقلال تهران

رستوران رز

این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند و از بوفه اردور سرد و گرم آن هم می‌توان چشید. در روزهای جمعه و تعطیل، رستوران رز هتل استقلال با بوفه نهار مخصوص از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران رز هتل پارسیان استقلال تهران
رستوران رز

کافی‌شاپ

کافه هتل در لابی قرار گرفته و با یک نوشیدنی دلچسب سرد یا گرم، دسر و کیک‌های تازه، خستگی یک روز شلوغ را از تن شما به در می‌کند.

کافی‌شاپ هتل پارسیان استقلال تهران
کافه

سالن یاس ۱

در زمان اقامت در هتل استقلال، برای صرف صبحانه به بوفه مفصلی که در این سالن قرار گرفته می‌توانید بروید.

سالن‌های هتل پارسیان استقلال تهران

برای هر نوع مراسم و جشنی، در هتل ۵ ستاره استقلال، سالنی متناسب قرار گرفته. برای برگزاری جلسات از سالن‌های یاس ۲، زمرد و نوفل لوشاتو می‌توان استفاده کرد. در سالن دریای نور و سالن یاس ۱ و ۲ هم مراسم‌های عروسی برگزار می‌شود.

اتاق جلسه زمرد هتل پارسیان استقلال تهران
اتاق جلسه زمرد

امکانات و خدمات هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال امکانات متنوعی دارد تا در زمان اقامت و سفر تهران، حوصله‌تان به‌هیچ وجه سر نرود. زمین تنیس، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی برخی از امکانات تفریحی و ورزشی هتل است. مغازه‌های متعددی هم در هتل قرار دارند و ترانسفر فرودگاهی، خدمات CIP و VIP هم برای مسافران ارائه می‌شود.

استخر هتل پارسیان استقلال تهران
استخر روباز

نظرات درباره هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران به‌شمار می‌رود که شهرت زیادی در بین مسافران دارد. تعداد زیادی از کاربران اسنپ‌تریپ، مهمان این هتل بوده‌ و تجربه‌ی اقامت‌شان را به اشتراک گذاشته‌اند. برخی از نقاط قوت هتل از نظر مهمانان را برایتان لیست کرده‌ایم:

– موقعیت مکانی ایده‌آل و دسترسی مناسب به نقاط مختلف شهر

– محوطه دلباز، معماری جذاب و مکان آرام

– کیفیت خوب غذا و تنوع بالای صبحانه و بوفه

– پرسنل حرفه‌ای و کارکنان باتجربه

– اتاق‌های دلباز و تمیز با چیدمان دلنشین

لابی هتل پارسیان استقلال تهران
لابی

قیمت هتل پارسیان استقلال تهران

هزینه رزرو اتاق در هتل استقلال به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله؛ نوع اتاق، زمان و فصل سفر به تهران و تعداد مسافران. البته که در کل قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از بسیاری هتل‌های تهران بالاتر است، اما در مواقع برگزاری همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران یا مراسم‌های خاص، هزینه اقامت در هتل استقلال بیشتر هم می‌شود. برای مشاهده جزئیات و قیمت هتل در روزها و تاریخ‌های مورد نظرتان، به این صفحه مراجعه کنید.

فضای داخلی هتل پارسیان استقلال تهران
فضای داخلی هتل

آدرس هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر، در شمال شهر تهران قرار گرفته و دسترسی به مکان‌های تفریحی و دیدنی و مراکز خرید امکان‌پذیر است. پارک ملت، میدان تجریش، کاخ موزه سعدآباد، رستوران و کافه‌های خیابان ولیعصر تنها برخی از مکان‌هایی‌ست که با اقامت در هتل استقلال تهران به‌ آن‌ها نزدیک هستید.

مشاهده و رزرو هتل‌های تهران با قیمت مناسب در اسنپ تریپ

نوشته هتل پارسیان استقلال تهران؛ منحصر به‌فردترین هتل شهر اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *