نمایش جنجالی‌ترین فیلم کن ۲۰۱۹

کوئنتین تارانتینو از مخاطبانی که در جشنواره کن به تماشای فیلم تازه‌اش می‌نشینند خواهش کرد پس از رونمایی فیلم در جشنواره کن از لو دادن داستان آن خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو امشب در جشنواره فیلم کن برای نخستین‌بار اکران می‌شود، این کارگردان خواهش کرد چیزی از فیلم لو نرود تا تماشای آن برای سینماروها جالب باشد.

این کارگردان در توئیتر و در حالی که زمان زیادی به فرش قرمز فیلم نمانده از رسانه‌ها و دیگر افرادی که در کن جمع هستند درخواست کرد تا چیز زیادی درباره فیلم بیان نکنند.

وی در اینستاگرام و توئیتر نوشت: من عاشق سینما هستم، شما عاشق سینما هستید و این یک سفر برای کشف داستانی برای نخستین‌بار است.

وی افزود: همه دست‌اندرکاران و بازیگران سخت کار کردند تا یک چیز ارجینال خلق کنند و من تنها خواهش دارم که همه از افشا کردن هر چیزی که بعداً مخاطبان را از تجربه تماشای فیلم باز می‌دارد خودداری کنند.

«روزی روزگاری در هالیوود» در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی می‌گذرد و گفته شده چارلی منسون و شارون تیت از جمله شخصیت‌های فیلم هستند. هنوز روشن نیست که آیا تارانتینو که در فیلم «لعنتی‌های بی‌شرف» هیتلر را به رگبار بست و این بار با پرداختن به موضوع کشتارهای دار و دسته منسون، بار دیگر به سراغ یک موضوع تاریخی رفته، چگونه با داستان برخورد کرده است.

لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در این فیلم در نقش یک بازیگر سینما و بدل‌کار او بازی می‌کنند و مارگو رابی در نقش شارون تیت ظاهر شده است.

امیلی هرش، ال پاچینو، داکوتا فانینگ و کورت راسل دیگر بازیگران فیلم هستند.

این فیلم قرار است دو ماه پس از پیش‌نمایش در جشنواره فیلم کن در ۲۶ جولای از سوی سونی پیکچرز اکران شود. به همین دلیل طبیعی است که تارانتینو بخواهد چیزهایی از فیلمش را برای اکران وسیع آن حفظ کند.

در عین حال پیش‌تر اعلام شده در پیش نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن سونی پیکچرز خبرنگاران را از تماشای فیلم محروم کرده است تا داستان کمتر لو برود. این فیلم مطرح‌ترین فیلم امسال جشنواره فیلم کن است و انتظار می‌رود جمعیتی بیش از هر روز دیگر در برابر کاخ جشنواره گرد بیایند.

با توجه به تغییراتی که تارانتینو در موضوع‌های تاریخی می‌دهد سوال دیگری که مطرح است این است که خانواده شارون تیت به نحوه مطرح کردن داستان مرگ وی در حالی که باردار بود و به اشتباه و به طرزی فجیع به دست گروه منسون کشته شد، چگونه واکنش نشان می‌دهند.

The post نمایش جنجالی‌ترین فیلم کن ۲۰۱۹ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *