قیمت پیشنهادی املاک ۵۰ تا ۷۰مترمربع در تهران

آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد اگرچه میانگین قیمتی هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران طی یک ماه نخست فصل پاییز معادل ۱۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان بوده است اما بیشترین معاملات خرید و فروش مسکن در بازه قیمتی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۹میلیون تومان در این ماه منعقد شده است.

دنیای اقتصاد: تازه‌ترین گزارش رسمی بانک مرکزی از آخرین تحولات بازار مسکن در ابتدای فصل پاییز امسال نشان می‌دهد: واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۹ میلیون تومان به ازای هر مترمربع بنا، بیشترین سهم در میان واحدهای مسکونی با قیمت‌های مختلف معامله شده را به خود اختصاص داده‌اند.

در عین حال، واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۶ میلیون تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آپارتمان‌های ۹ میلیون تا ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع نیز به ترتیب با اختصاص سهم ۱۱ درصد و ۴/ ۱۰ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. به‌طوری که مطابق با داده‌های اخذ شده از وضعیت معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک شهر تهران طی مهرماه، توزیع حجم معاملات در این ماه به گونه‌ای بوده است که ۳/ ۵۸درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هرمترمربع واحد مسکونی شهر تهران معامله شده‌اند. در این میان بررسی میدانی از وضعیت فایل‌های عرضه‌شده به بنگاه‌های املاک نیز نشان می‌دهد: بیشترین تمایل خریداران فعلی حاضر در بازار به گروهی از آپارتمان‌های مسکونی است که اصطلاحا به قیمت رسیده باشند. مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند در حال حاضر عمده خریداران مصرفی موجود در بازار مصرفی هستند.

واحدهای مسکونی

The post قیمت پیشنهادی املاک ۵۰ تا ۷۰مترمربع در تهران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *