فراخوان سومین اکسپوی مجسمه‌سازی ایران منتشر شد

انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران با همکاری گالری طراحی هنر فراخوان سومین اکسپوی مجسمه‌سازی را با موضوع و مواد آزاد منتشر کرد.

ایرنا: به گزارش انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، این انجمن با همکاری گالری طراحی هنر (Art design gallery) سومین اکسپوی مجسمه سازی ایران را پاییز سال ۱۳۹۸ برگزارمی کند. ازاین رو با انتشار فراخوان از تمام هنرمندان مجسمه ساز و گالری داران و مجموعه داران آثار هنری ایران دعوت می شود جهت نمایش و فروش آثار خود در این نمایشگاه شرکت کنند. کتاب این رویداد نیز منتشر خواهد شد.

هومن سلیمی، لیلا نقلی، میترا ارباب سلجوقی شورای برگزاری این رویداد را برعهده دارند.شرایط عمومی ارائه آثار

هر هنرمند می تواند یک اثر به انتخاب خود پیشنهاد دهد که این اثر باید از آثار متاخر هنرمند باشد و از آنجا که تعداد آثار این نمایشگاه محدود است، اولویت با آثاری است که از لحاظ کیفیت اجرا درحد مطلوب باشند. محدودیتی برای اندازه آثار در ابعاد گالری وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز

مشخصات کامل هنرمند و مشخصات کامل اثر و بیانیه اثر به دو زبان فارسی و انگلیسی

ثبت نام از طریق سایت انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران امکان پذیر است.

ورودیه برای اعضای انجمن ۱۰۰ هزار تومان و برای غیر عضو ۲۵۰ هزار تومان و برای گالری داران و مجموعه داران ۱ میلیون تومان است، این هزینه صرف عکاسی آثار و چاپ کتاب خواهد شد.

تمام هنرمندان مجسمه ساز می توانند به جز اثر ارائه شده در اکسپو، برای معرفی خود و مجموعه آثارشان در این کتاب یک صفحه داشته باشند، مبلغ این صفحه برای اعضا ۱ میلیون تومان و غیر اعضا ۳ میلیون تومان و مجموعه داران ۵ میلیون تومان است.

تقویم اکسپو

مهلت تکمیل فرم ثبت نام و ارسال تصاویر اثر و مدارک از ۱ آبان تا ۱۰ آبان ۹۸ در سایت انجمن لینک اکسپو ۹۸ است. اسامی راه یافته به نمایشگاه دوشنبه ۱۳ آبان اعلام خواهد شد. هنرمندانی که آثارشان به اکسپو راه یافته باید در تاریخ نهم و دهم آذر آثار خود را به گالری تحویل دهند. دبیرخانه اکسپو در تهران، میدان هفت تیر، خیابان خردمند جنوبی، خیابان نوشهر، پلاک ۱۵ (ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان ایران)، طبقه اول (انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران) واقع شده است.

اکسپو در گالری طراحی هنر؛ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پسیان، پلاک ۲۸۸۰ برگزار می شود. شرکت کنندگان باید در تاریخ مشخص شده نسبت به تحویل و دریافت اثر از گالری اقدام کنند در غیر این صورت مسئولیتی متوجه انجمن و گالری نخواهد بود.

از آنجاکه در کنار مجسمه سازان، گالری داران و مجموعه داران هم می توانند اثری ارائه دهند و از طرفی هر هنرمند می تواند یک اثر دراکسپو به نمایش در آورد اولویت نمایش با اثری است که از طرف خود هنرمند اثر ارائه می شود نه گالری دار یا مجموعه دار. اصالت آثار بر عهده هنرمند است و در صورت فروش ۶۰ درصد از مبلغ فروش متعلق به هنرمند است.حقوق چاپ و نشر تصاویر و مشخصات آثار با ذکر نام هنرمند برای انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و گالری طراحی هنر محفوظ است. قیمت گذاری نهایی آثار در هنگام تحویل آثار به گالری و با نظارت نماینده گالری و نماینده انجمن توسط هنرمند تعیین می شود.

The post فراخوان سومین اکسپوی مجسمه‌سازی ایران منتشر شد appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *