عملیات اجرایی ۷پروژه گردشگری با حضور مونسان افتتاح شد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ پس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های گردشگری استان گلستان به دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس، در محل چند پروژه گردشگری این استان حضور یافت.

مونسان با حضور در هتل آکام که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده، این مجموعه اقامتی را افتتاح کرد.

همچنین آیین افتتاح هتل بزرگ الماس گلستان که با سرمایه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال احداث شده است با حضور معاون رئیس جمهوری انجام شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه، متل انجیلو و هتل آپارتمان برجیس در شهرستان رامیان را افتتاح کرد.

عملیات اجرایی مجتمع گردشگری و تفریحی سبزگشت امید گرگان با حجم سرمایه گذاری ۵۴۰۰میلیارد ریال و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۱۰۰۰ نفر، با حضور معاون رئیس جمهوری آغاز شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان اولین روز سفر به استان گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره باران با حجم سرمایه گذاری ۱۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۴۱۷ نفر حضور یافت.

منبع

نوشته عملیات اجرایی ۷پروژه گردشگری با حضور مونسان افتتاح شد اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *