سهرابیان: به زودی قراردادم را با استقلال تمدید می‌کنم

مدافع استقلال گفت: مصدومیتم بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم.

خبرورزشی: آرمین سهرابیان بازیکن جوان استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که در زیر می‌خوانید.

* از شرایط دستت چه خبر؟

مشکلی بابت مصدومیت ندارم و آتل دستم را یک هفته است که باز کردم و فیزیوتراپی انجام دادم. فکر می‌کنم یک هفته زمان لازم دارم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم، اما مشکلی برای شروع تمرینات ندارم و می‌توانم از اولین روز در کنار تیم تمرین کنم.

* این مصدومیت شانس حضور در تیم ملی را نیز از تو گرفت.

متاسفانه بد موقع مصدوم شدم. من خیلی کم مصدوم می‌شوم، اما این بار مصدومیت بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم و از شرایط خوب دور شوم. با این وجود برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی با قهرمانی به ایران بازگردد.

* استقلال یک نیم فصل پر فراز و نشیب داشت. در این باره صحبت کن.

هفته‌های اول نیم فصل واقعا سخت بود. ما با از دست دادن چند بازیکن لیگ را شروع کردیم و برای هماهنگی بیشتر میان بازیکنان به زمان نیاز داشتیم که با گذشت زمان این موضوع مشخص شد و تیم به شرایط خوبی رسید. چند برد متوالی ثبت کردیم و در شرایطی که نتیجه‌های خوبی گرفتیم، به نیم فصل رسیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز شرایط به همین شکل باشد و با تمرینات خوب به استقبال ادامه بازی‌ها می‌رویم.

*یک اردوی تدارکاتی نیز پیش رو دارید.

قطعا اردوی قطر به ما کمک خواهد کرد. تغذیه و آرامش در شرایط اردوی در سطح مناسب است و همه در کنار هم هستیم و می‌توانیم با هم جلسات آنالیز و فنی و تمرین داشته باشیم و روی نقطه ضعف‌ها کار کنیم. میخواهیم با تمرینات خوب برای نیم فصل دوم خود را آماده کنیم.

* بعد از تعطیلات نیم فصل دیدار‌های استقلال سخت خواهد بود.

قطعا همینطور است. بازی‌های نیم فصل دوم همیشه سخت است و تیم‌ها به خوبی تقویت می‌شوند. همچنین در آسیا نیز دیدار‌های سختی داریم. مطمئنا در این گروه همه از استقلال می‌ترسند و با حضور استقلال این گروه تبدیل به گروه مرگ شده است. ما سال گذشته نیز از چنین گروهی به عنوان صدرنشین صعود کردیم و امسال نیز همه امید داریم تا با موفقیت کار خود را در مرحله گروهی به پایان برسانیم و این موضوع مطمئنا با همدلی و اتحاد درون تیمی شدنی است.

* پیش بینی تو از نیم فصل دوم چیست؟

اگر شرایط خوب خود در هفته‌های پایانی نیم فصل اول را ادامه دهیم، قطعا به صدر نزدیک می‌شویم و شانس قهرمانی داریم. فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول در نیم فصل غیر قابل جبران نیست و ما باید در بازی‌های خودمان برنده باشیم. در این میان حمایت هواداران نیز بسیار مهم و اثرگذار است. هواداران عزیز استقلال همواره در روز‌های سخت حامی تیم و یار دوازدهم بوده اند و در نیم فصل دوم نیز محبت و حمایتشان همراه استقلال خواهد بود.

*بیش از یک سال و نیم از حضورت در استقلال می‌گذرد و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردی.

من ابتدای حضورم در استقلال شرایط خوبی نداشتم، اما بعد از حضور آقای شفر، شرایط عوض شد. ایشان یک اصل مهم را پیگیری می‌کند و هر کس در تمرین خوب باشد، به او فرصت می‌دهد. من از فرصت سرمربی استفاده کردم و توانستم برای استقلال بازی کنم. بازی کردن در استقلال خیلی سخت است. در پست من ترافیک هم بود، اما من تمرین کردم و سرمربی به من فرصت داد. پیش از حضور در استقلال در تیم‌های ملی و سپاهان تجربه خوبی داشتم و می‌دانستم باید از فرصتم به خوبی استفاده کنم. تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشتم و توانستم از اولین شانسی که شفر به من داده بود، استفاده کنم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که در این مدت از من حمایت کردند.

*در سال آخر قرارداد خود هستی، در استقلال خواهی ماند؟

باشگاه برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد داده است. من نیز استقلالی هستم و علاقه دارم در تیم حضور داشته باشم و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهم کرد تا در استقلال باقی بمانم.

The post سهرابیان: به زودی قراردادم را با استقلال تمدید می‌کنم appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *