سلبریتی های موفقی که تحصیلات خاصی ندارند /تصاویر

آیا شما نیز فکر می‌کنید که تنها، تحصیلات دانشگاهی باعث می‌شود که افراد بتوانند مشاغل خوبی داشته باشند؟ ما در این مقاله، ۲۰ سلبریتی معروف و بسیار موفق را که تحصیلات دانشگاهی ندارند، به شما معرفی می‌کنیم.

برترین‌ها: آیا شما نیز فکر می‌کنید که تنها، تحصیلات دانشگاهی باعث می‌شود که افراد بتوانند مشاغل خوبی داشته باشند؟ باید بگوییم که اینگونه نیست؛ حداقل درمورد برخی از سلبریتی‌های بسیار معروف.

بله، درست است که بعضی از آن‌ها مثل گابریله یونیون و جان لجند، از دانشگاه‌های معروفی مانند دانشگاه کالیفرنیا و پنسیلوانیا فارغ‎التحصیل شده‌اند، اما وقتی که شما می‌توانید به‌خوبی آواز بخوانید، بازی کنید یا کارگردانی کنید و یا مثل پرنس هری، نوه ملکه بریتانیا، از ابتدا در خانواده‌ای سلطنتی به‌دنیا آمده و بزرگ شده‌اید، دیگر چه نیازی به تحصیلات دانشگاهی احساس می‌کنید؟

ما در این مقاله، ۲۰ سلبریتی معروف و بسیار موفق را که تحصیلات دانشگاهی ندارند، به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا

این بازیگر زن موفق، پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان کلرمونت در کالیفرنیای آمریکا، تصمیم گرفت که در کلاس‌های بازیگری کمپانی تئاتر آتلانتیک در نیویورک ثبت‌نام کند.

در سال ۲۰۰۰، وقتی جسیکا تنها ۱۹ سال داشت، جیمز کامرون، کارگردان بزرگ هالیوود، او را برای ایفای نقش «مکس گوئوارا» در سریال «فرشته تاریکی» انتخاب کرد.

نقشی که علاوه براینکه راه او به‌سمت موفقیت را باز کرد، نامزدی جایزه گلدن گلاب را نیز برای او به ارمغان آورد. جسیکا اکنون تبدیل به سلبریتی بزرگی شده و مادر چهار فرزند نیز هست. او بنیانگذار کمپانی «آنست» و عضو هیئت‌مدیره این کمپانی نیز هست که طبق ادعای مجله «فورچون»، در سال ۲۰۱۷، حدود یک میلیارد دلار ارزش داشت.

بیانسه

بیانسه

تقریبا همگی داستان بیانسه را می‌دانند. بیانسه پیش از آنکه در سال ۲۰۱۸، تبدیل به اولین زن سیاهپوستی شود که سرپرست جشنواره موسیقی کوچلا شد، از دبیرستان الیف السیک در هیوستون تگزاس فارغ‌التحصیل شد و تصمیم گرفت که تمام وقت به کار مشغول شود.

او یکی از اعضای گروه «کودک سرنوشت» بود؛ گروهی دخترانه که پیش از تک‌آهنگ‌های بیانسه، برخی آهنگ‌هایش بسیار معروف شد، ازجمله آهنگ «نامم را بگو» و «بازمانده».

جی‌زی

جی‌زی

جی‌زی نیز مانند همسرش، بیانسه، هرگز به دانشگاه نرفت. شان کوری کارتر، ملقب به جی‌زی، از دبیرستان الی ویتنی در بروکلین فارغ‌التحصیل شد و سپس در دبیرستانی فنی‌حرفه‌ای در نیوجرسی ادامه تحصیل داد، اما هرگز از آنجا فارغ‌التحصیل نشد و درعوض، برروی انتشار آلبومی به‌نام «شک منطقی» در سال ۱۹۹۶ تمرکز کرد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپررز

بریتنی در سن ۱۱ سالگی به‌عنوان یکی از بازیگران گروه «احیای دیزنی دهه ۹۰»، به باشگاه میکی موس ملحق شد، سپس به می‌سی‌سی‌پی بازگشت و به آکادمی پارکلین رفت و آنجا را نیز پس از مدتی به‌منظور دنبال‌کردن حرفه موسیقی رها کرد.

بریتنی در ۱۸ سالگی، اولین آلبومش را با نام «عزیزم، یک بار دیگه» منتشر کرد. آهنگ اصلی این آلبوم با همین نام، نامزدی جایزه گرمی را به‌عنوان بهترین اجرای خواننده زن پاپ در سال ۱۹۹۹ برای او به ارمغان آورد.

ریانا

ریحانا

ریحانا که در باربادوس متولد شده، در ۱۶ سالگی، دبیرستان را نیمه‌کاره رها کرد تا با کمپانی «دف جم» در زمینه موسیقی همکاری کند که نتیجه‌اش آهنگ‌های موفق و پرطرفداری به‌نام «SOS» و «بی‌وفا» بود. او علاوه بر خوانندگی، اکنون خط تولید لوازم آرایشی خود با نام «فنتی بیوتی» را نیز دارد و همینطور خط تولید لباس زیر به نام «فنتی ایکس سویج».

کیتی پری

کیتی پری

کیتی پری پس از اخذ دیپلم در سن ۱۵ سالگی، برروی حرفه خوانندگی تمرکز کرد و با آهنگ «داغ و سرد» در سال ۲۰۰۰ موفقیت بزرگی کسب کرد. آهنگ بعدی او در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و در رده‌های بالایی آهنگ‌های منتشر شده سال قرار گرفت.

شاهزاده هری

شاهزاده هری

شاهزاده هری، نوه پسری ملکه بریتانیا و پسر ولیعهد انگلستان، پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان خصوصی ایتون در بریتانیا به‌مدت یک سال در مزرعه‌ای در استرالیا کار کرد. او در سال ۲۰۰۵ به آکادمی سلطنتی ارتش بریتانیا رفت و درآنجا مسیر موفقیت را پیمود و کم‌کم به رتبه ستوان دوم ارتقا پیدا کرد.

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک نیز مانند سایر افراد حاضر در فهرست ما، پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به‌دنبال حرفه بازیگری رفت. او در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه‌ای با مجله «تودی» گفت: «من به اینکه بگویم پس از اتمام دوره دبیرستان به دانشگاه نرفتم، افتخار نمی‌کنم».

او پس از اتمام دبیرستان، کار بازیگری خود را در سال ۱۹۹۲ و با فیلم سینمایی «بافی و شکارچی خون‌آشام» آغاز کرد. هفت سال بعد، او اولین جایزه گلدن گلاب و اسکار خود را برای ایفای نقش «برندون تینا» در فیلم سینمایی «پسران گریه نمی‌کنند»، کسب کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دیکاپریو

دی کاپریو، بازیگر افسانه‌ای هالیوود، پس از اتمام سال اول، دبیرستان جان مارشال در لس‌آنجلس را رها کرد، اما بعد‌ها مدرک دیپلم را کسب کرد.

در سال ۱۹۹۲، رابرت دنیرو، او را برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی «زندگی این پسر» انتخاب کرد که همین امر منجر به انتخاب او برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» شد؛ فیلمی که اولین نامزدی اسکار و گلدن گلاب را برای دیکاپریو به ارمغان آورد.

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون پس از امضای قرارداد خوانندگی با کمپانی موسیقی کلمبیا، دبیرستان جی جی پیرس در ریچاردسون تگزاس را رها کرد؛ هرچند که مدتی بعد مدرک دیپلم خود را کسب کرد.

اولین آلبوم او در سال ۱۹۹۹ با نام «بوسه‌های شیرین» منتشر شد که برخی تک‌آهنگ‌های آن ازجمله «من می‌خواهم تا ابد عاشق تو باشم» بسیار پرطرفدار و موفق شد. اکنون او یک کارآفرین است که برروی کالکشن جسیکا سیمپسون که یک خط تولید مد و لباس می‌باشد، تمرکز کرده است.

دریک

دریک

آبری دریک گراهام، رپر و خواننده معروف، دانش‌آموز دبیرستان ووگان رود در تورنتو کانادا بود و در همان زمان تحصیل، او به‌عنوان بازیگر نقش جیمی بروک در سریال «دگراسی: نسل بعدی» انتخاب شد و باوجود اینکه تلاش کرد که هم تحصیلاتش را ادامه دهد و هم حرفه بازیگری را، تلاشش به ثمر ننشست و دبیرستان را رها کرد، اما در سال ۲۰۱۲ توانست مدرک دیپلم خود را کسب کند.

دمی مور

دمی مور

دمی مور، در ۱۶ سالگی، دبیرستان فیرفاکس در لس‌آنجلس را رها کرد تا به حرفه مدلینگ مشغول شود. او قراردادی در این راستا با آژانسی به‌نام الیت در اروپا امضا کرد. دمی مور درحین کار در رشته مدلینگ، در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد.

پس از مدتی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی مثل «بیمارستان عمومی» و «درباره دیشب» ایفای نقش کرد. دمی مور توانست در سال ۱۹۹۰ با بازی در فیلم سینمایی «روح»، نامزد جایزه گلدن گلاب شود.

لیندسی لوهان

لیندسی لوهان

لینذسی لوهان در سال ۱۹۹۸ در تئاتر «تله والدین»، نقش دو خواهر دوقلو به‌نام هالی و آنی پارکر را بازی کرد. او پس از این اجرا به دبیرستانی در لانگ‌آیلند نیویورک رفت، اما پس از مدتی در خانه به ادامه تحصیل پرداخت. او به‌جای رفتن به دانشگاه، در فیلم‌هایی همچون «جمعه عجیب»، «اعترافات ملکه درام نوجوان» و «دختران بدجنس» بازی کرد.

اما استون

اما استون

اما استون در آریزونا بزرگ شد و در یک دبیرستان دخترانه کاتولیک تحصیل می‌کرد. او پس از اتمام یک ترم، دبیرستان را به‌خاطر حرفه بازیگری رها کرد. به گفته «هالیوود ریپورتر»، او پاورپوینتی با عنوان «پروژه هالیوود» درست کرد و به والدینش ارائه داد تا آن‌ها را راضی کند تا به او اجازه نقل‌مکان به کالیفرنیا را بدهند.

خود او در اینباره می‌گوید: «اینکه والدینم چنین اجازه‌ای به من دادند، عجیب بود». او در ادامه گفت: «من این کار را تایید نمی‌کنم. همه باید به دبیرستان بروند و فارغ‌التحصیل شوند».

مرلین مونرو

مرلین مونرو

مرلین مونرو پس از ازدواج با همسر اولش، جیمز دوهرتی، در سال ۱۹۴۲ دبیرستان ون نویز در لس‌آنجلس را رها کرد. دوهرتی، دریانورد بود و به‌مدت دو سال در ماموریت بود و درهمین مدت، مرلین، شغل مدلینگ را به‌عنوان سوژه عکاسی دیوید کونوور آغاز کرد. او در سال ۱۹۴۵، قراردادی با آژانس مدلینگ «کتاب آبی» امضا کرد و یک سال بعد، بازی در فیلم‌های سینمایی خود را شروع کرد.

سخن آخر

مسلما ما این مقاله را به این منظور ننوشتیم که به شما بگوییم تحصیلات دانشگاهی خوب است یا بد. هر شخصی در هر جامعه‌ای باید باتوجه به شرایط زندگی و شرایط عمومی، این مسئله را بسنجد که تحصیلات دانشگاهی در مسیری که برای زندگی خود انتخاب کرده، مثمرثمر هست یا خیر. مهمترین مسئله در باب موفقیت، علاقه، استعداد و پشتکار است.

اگر چیزی را بخواهید و باتمام وجود برای به‌دست آوردن آن تلاش کنید، می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

The post سلبریتی های موفقی که تحصیلات خاصی ندارند /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *