سلبریتی‌ها سال ۲۰۱۸ را چگونه گذراندند

سال ۲۰۱۸ میلادی به پایان خود نزدیک می‌شود و در اقصی‌نقاط دنیا شاهد رویداد‌های تلخ و شیرینی بودیم. انسان‌های مختلفی در این سال به موفقیت‌های زیادی رسیدند و افراد زیادی هم طعم تلخ شکست را تجربه کردند و برای موفقیت‌های بیشتر به سال ۲۰۱۹ چشم‌دوخته‌اند.

برترین ها: سال ۲۰۱۸ میلادی به پایان خود نزدیک می‌شود و در اقصی‌نقاط دنیا شاهد رویدادهای تلخ و شیرینی بودیم. انسان‌های مختلفی در این سال به موفقیت‌های زیادی رسیدند و افراد زیادی هم طعم تلخ شکست را تجربه کردند و برای موفقیت‌های بیشتر به سال ۲۰۱۹ چشم‌دوخته‌اند. در این بین سلبریتی‌ها هم همانند سایر افراد سربالایی‌ها و سرازیری‌های زیادی را در سال ۲۰۱۸ شاهد بودند.

اما از قرار معلوم کفه ترازوی روزگار در سال ۲۰۱۸ به سمت سلبریتی‌ها بوده و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که در این سال نسبت به سال‌های گذشته محبوب‌تر شدند و پول بیشتری از این محبوبیت به جیب‌زده‌اند. در نتیجه پایان سال میلادی ۲۰۱۸ را به فال نیک گرفتیم تا نگاهی به عملکرد سلبریتی‌های موردعلاقه‌مان در این سال داشته باشیم و ببینیم این افراد در سال ۲۰۱۸ چه‌ کرده‌اند.

امیلی بلانت

امیلی بلانت

این هنرپیشه زیباروی انگلیسی استعداد بسیار خوبی در ایفای نقش‌های متنوع دارد و به لطف زیبایی خدادادی و هنری که دارد توانست سال ۲۰۱۸ را به یکی از درخشان‌ترین سال‌های خرفه‌ای زندگی خود تبدیل کند. اوایل سال ۲۰۱۸ بود که امیلی را در فیلم تحسین‌شده «یک مکان ساکت» دیدیم.

در این فیلم امیلی نقش یک مادر باردار را بازی می‌کرد که به همراه خانواده‌اش در دنیایی پر از وحشت و هراس مجبور به زایمان و اداره زندگی بود. هنوز لذت تماشای فیلم یک مکان ساکت تمام نشده بود که در نیمه دوم سال جاری میلادی یک بار دیگر ایمیلی بلانت روی پرده نقره‌ای با فیلم تحسین‌شده دیگری حضور پیدا کرد.

این‌بار امیلی در نسخه‌ای بازسازی شده از فیلم قدیمی و معروف مری پاپینز حضور پیدا کرد و نقش اول این فیلم را برعهده گرفت. فیلم بازگشت مری پاپینز به لطف بازی بی‌نظیر امیلی بلانت و همچنین داستان‌سرایی انسان‌دوستانه‌ای که داشت توانست یک بار دیگر نام امیلی بلانت را بر سر زبان‌ها بیاندازد تا امیلی سال ۲۰۱۸ را با خاطره‌ای خوش پشت‌سر بگذارد و باز هم هواداران انتظار نقش‌آفرینی‌های بهتری را از امیلی در سال میلادی پیش‌رو داشته باشند.

دریک

دریک

دریک را چیزی حدود یک دهه است که می‌شناسیم و هر سال بهتر است سال گذشته در عرصه هنر ظاهر می‌شود اما بدون شک در طول این سال‌ها، سال ۲۰۱۸ بهترین سال زندگی دریک بوده است چرا که نه‌تنها ترانه‌های جذاب دریک در این سال حسابی بر سر زبان‌ها افتاد، بلکه هم‌آوازی دریک با خواننده‌های بزرگ دیگری همانند ریحانا، لیل وین و نیکی میناژ باعث شد تا این خواننده خوش‌آتیه طرفداران بیشتری را مجذوب هنر خودش کند.

در سال ۲۰۱۸ سه ترانه God’s Plan، Nice For What و In My feelings به بیلبورد یک‌صد ترانه پرفروش آمریکا راه پیدا کردند و این ترانه‌ها در مجموع چیزی حدود ۲۹ هفته در صدر این جدول جا خوش کردند. جالب است بدانید هیچ خواننده‌ای تاکنون به این رکورد دست نیافته بود. ترانه In My Feelings در سال ۲۰۱۸ توسط بسیاری از هواداران زمزمه میشد و آلبوم Scorpion به‌عنوان یکی از بیشترین آلبوم‌هایی که که هواداران موسیقی به آن گوش فرا داده بودند شناخته شد.

کاردی بی

کاردی بی

کاردی بی در سال ۲۰۱۸ حاشیه‌‌های زیادی داشت و با مشکلات حقوقی و همچنین جدایی‌ از همسرش روبرو شد اما اجازه نداد این موارد عشق به حرفه‌اش را در او کم کند و پس از انتشار ترانه بسیار موفق Bodak Yellow که البته اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه شد به موفقیت‌های خود با انتشار ترانه I Like It ادامه داد. این ترانه نام کاردی بی را به عنوان اولین خواننده رپری که ۲ بار در بیلبورد یک‌صد ترانه برتر در مقام اول قرار گرفته بر سر زبان‌ها انداخت.

کاردی بی سال بسیار پرکاری داشت و ترانه‌های Ring و Money Bag نیز محبوبیت‌های زیادی را برای او به‌دنبال داشت. هم‌آوازی او با جی‌ایزی و برونو مارس و مارون ۵ را نیز باید به افتخارات کاردی بی در سال ۲۰۱۸ اضافه کرد. آلبوم Invation Of Privacy در صدر بیلبورد ۲۰۰ ترانه برتر قرار گرفت و جالب است بدانید تمامی این موفقیت‌ها در حالی حاصل شد که کاردی بی در سال ۲۰۱۸ باردار بود و حتی پس از زایمان نیز توانست در کنار رسیدگی به نوزادش، صحنه‌های موسیقی را نیز حفظ کند.

رایان مورفی

رایان مورفی

این عجوبه دنیای سریال‌ها که سریال معروف Glee را در کارنامه‌اش دارد و سریال داستان ترسناک آمریکایی نیز چندین فصل است که زیر دست او پیشرفت می‌کند و تمدید می‌شود در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر با فصلی جدید از سریال داستان ترسناک آمریکایی خودی نشان داد.

جدیدترین فصل این سریال با نام Apocalypse در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و موفقیت این سریال باعث شد تا برای سه فصل دیگر تمدید شود. رایان مورفی هنوز هم بعضی از قسمت‌های سریال داستان‌ ترسناک آمریکایی را کارگردانی می‌کند و نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال و مجموعه‌های دیگر تلویزیونی را برعهده دارد که در این زمینه می‌توان به ساخت، نگارش و کارگردانی سریال American Crime Story: The Murder of Gianni Versace, اشاره کرد. این سریال در ۱۸ رشته مختلف نامزد جشنواره امی شد. رایان مورفی در ساخت فیلم Pose و همچنین سریال ۹۱۱ نیز دست داشت و بدون شک سال ۲۰۱۸ یکی از پرکارترین سال‌ها برای مورفی بوده و قطعاً درآمد خوبی هم به‌جیب زده است.

لیدی گاگا

لیدی گاگا

سلبریتی‌های زیادی را می‌شناسیم که تنها به یک رشته هنری قناعت نمی‌کنند و در کنار تخصص اصلی خود دستی در سایر هنرها هم دارند. لیدی گاگا یکی از همین سلبریتی‌هاست و به‌رغم اینکه به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین سلبریتی‌های دهه گذشته میلادی شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۸ باز هم توانست خودش را در شرایطی مطرح کند که در این سال حتی یک ترانه هم منتشر نکرده بود.

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۸ به سمت سینما گرایش پیدا کرد و فیلم A Star is Born را از او شاهد بودیم. هنرنمایی گاگا در این فیلم ثابت کرد که محبوبیت‌اش بی‌دلیل نیست و واقعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. منتقدین نیز این فیلم را تحسین کردند و مدعی شدند لیدی گاگا به همان‌ اندازه که خواننده خوبی است، بازیگر خوبی نیز هست.

این فیلم نامزدی لیدی گاگا در جشنواره اسکرین اکتورز گیلد و همچنین گلدن گلوب را به‌دنبال داشت و خدا را چه دیده‌اید شاهد بخت با لیدی گاگا یار بود و توانست حتی جایزه اسکار را هم به کارنامه هنری‌اش اضافه کند.

مایکل بی‌جردن

مایکل بی‌جردن

علاقه‌مندان به سینِما چیزی حدود ۲ دهه است که مایکل بی‌جردن را می‌شناسند، تا اینکه این هنرپیشه با اخلاق با حضور در نسخه اول فیلم Creed توانست اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کند این فیلم دنباله‌ای موفق برای مجموعه فیلم‌های راکی است و این روزها زمزمه‌‌های نسخه دوم Creed را نیز شاهد هستیم. سال ۲۰۱۸ یکی از پرکارترین سال‌ها برای مایکل‌ بی‌جردن بود و در کنار حضور در نسخه دوم Creed شاهد هنرنمایی مایکل در فیلم فارنتهایت ۴۵۱ و همچنین فیلم پرفروش پلنگ‌ سیاه نیز بودیم.

اگر اخبار سینما را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید که فیلم پلنگ سیاه به فروش چشمگیر ۷۰۰ میلیون‌ دلار دست پیدا کرد و به این ترتیب می‌توان گفت مایکل بی‌جردن نتیجه زحمت‌هایش در هالیوود را گرفت و سال ۲۰۱۸ به‌لحاظ درآمد نیز یکی از پرسودترین سال‌های کاری او بوده است.

ایمی آدامز

ایمی آدامز

طرفداران، ایمی آدامز را آنقدر دوست دارند که هر چه از این هنرپیشه زیبارو برسد را نیکو می‌دانند، خوشبختانه ایمی هم در سال ۲۰۱۸ دست‌پر ظاهر شد و انتظار هوادارانش را برآورده کرد. حتماً می‌دانید که ایمی آدامز به‌رغم استعداد و توان بالایی که در بازیگری دارد هنوز نتوانسته جایزه اسکار را به خانه ببرد و تنها افتخار نامزدی این جایزه را در کارنامه‌اش دارد. اما با تلاشی که از او سراغ داریم احتمال اینکه روزی این جایزه ارزشمند را از آن خود کند هیچ بعید نیست.

ایمی آدامز در سال ۲۰۱۸ در فیلم Vice نقش همسر دیک ‌چنی را ایفا کرد و برای این فیلم نامزد گلدن گلوب شد، از طرف دیگر در سال ۲۰۱۸ ایمی آدامز نیم‌نگاهی به مجموعه‌های تلویزیونی هم داشت و با بازی در مینی‌سریال چیزهای تیز، (Sharp Objects)، توانست این سریال را به یکی از خوش‌ساخت‌ترین مینی‌سریال‌های چند سال اخیر تبدیل کند.

دواین جانسون

دواین جانسون

انصافاً باید گفت راک دنیای سینما به هر دستاوردی برسد حقش است چرا که واقعاً تلاش او را شاهد هستیم و هر سال پرتلاش‌تر از سال قبل ظاهر می‌شود. دواین جانسون که این روزها یکی از پردرآمدترین سلبریتی‌های مرد هالیوود شناخته می‌شود، لای پر قو بزرگ نشده و سرد و گرم روزگار را چشیده است. در همین راستا دواین جانسون در مصاحبه‌ای با مجله لس‌وگاس ریویو ژورنال گفت روزهایی را به خاطر می‌اورد که در دانشگاه تخت برای خوابیدن نداشته و روی یک تشک کثیف در یک هتل ارزان‌قیمت شب را به صبح می‌رسانده است.

به‌سلامتی این روزها برای دواین جانسون سپری شده و این سوپراستار خنده‌رو در سال ۲۰۱۸ توسط مجله فوربز با درآمد ۱۲۴ میلیون دلار در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه توانست رکورد درآمد سلبریتی‌های مرد هالیوود را بشکند. به لحاظ کاری نیز در سال ۲۰۱۸ دواین جانسون را در فیلم‌های Rampage و SkyScraper شاهد بودیم و یک فصل جدید از سریال Ballers با حضور جانسون در این سال به‌نمایش گذاشته شد.

جاش برولین

جاش برولین

این سلبریتی‌ ۵۰ ساله که چهره‌اش حسابی جا افتاده و به‌عنوان مردی خوش‌تیپ و باجذبه در فیلم‌ها حاضر می‌شود سابقه طولانی در هالیوود دارد و حضور او به اواسط دهه ۸۰ میلادی در فیلم The Goonies باز می‌گردد. ستاره اقبال برولین برای چندین سال افول کرد تا اینکه توسط برادران کوهن برای بازی در فیلم‌های No Country for old men و True Grit دعوت شد و ایفای نقش درخشان برولین در این فیلم‌ها یک بار دیگر نام وی را بر سر زبان‌ها انداخت.

چهره خشمگین و پرابهت برولین باعث شد تا در سال ۲۰۱۸ نقش منفی دو شخصیت مهم از فیلم‌ها به او پیشنهاد شود، ابتدا برولین را در فیلم Avengers: Infinity War شاهد بودیم و سپس جاش برولین در دومین نسخه از فیلم DeadPool حاضر شد. در کنار این فیلم‌های ابرقهرمانی که مخاطبین خاص خود را دارند برولین در سال ۲۰۱۸ در فیلم Sicario: Day of the Soldado نیز حضور پیدا کرد و حسابی خوش درخشید.

جودی ویتاکر

جودی ویتاکر

اگر اهل سریال‌های تلویزیونی باشید به احتمال زیاد سریال معروف و باسابقه دکتر هو (Doctor who را می‌شناسید، این سریال پر بیننده‌ترین سریال شبکه بی‌.‌بی.‌سی به‌حساب می‌آید و از سال ۱۹۶۳ تاکنون در قالب‌های مختلف به‌نمایش درآمده است. در این سریال دکتر هو بوسیله یک ماشین زمان که تاردیس نامیده می‌شود در زمان سفر می‌کند و داستان‌های مختلف و جذابی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد.

جالب است بدانید تاکنون ۱۳ هنرپیشه با سابقه افتخار ایفای نقش دکتر هو را بر عهده داشته‌‌اند و آخرین آن‌ها پیتر کاپالدی بود، اما بی‌.بی‌.‌سی تصمیم گرفت برای فصل جدید این سریال از جدی ویتاکر، به‌عنوان یک هنرپیشه کاربلد و قدیمی جهت ایفای نقش دکتر هو دعوت کند. به این ترتیب می‌توان حضور در نقش دکتر هو را برای جودی ویتاکر به‌عنوان دستاورد بزرگ این هنرپیشه قدیمی در سال ۲۰۱۸ نام برد و با توجه به ایفای نقش هنرمندانه او در این سریال و جلب توجه هوادارن، چه بسا که در فصل‌های دیگر سریال دکتر هو نیز شاهد جودی ویتاکر باشیم.

در این قسمت فهرست کارها و دستاوردهای محبوب‌ترین سلبریتی‌ها در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی را می‌شناسید که در سال ۲۰۱۸ کارنامه‌ موفقی از خودش به جا گذاشته است، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان دستاوردهای این سلبریتی قرار دهید.

The post سلبریتی‌ها سال ۲۰۱۸ را چگونه گذراندند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *