در رم کجا هتل بگیرم؟

در سفر به رم بی‌شک شما هیجان‌زده خواهید شد و چیزهای زیادی را کشف خواهید کرد. ما خوشحالیم که بهترین نکات مربوط به سفر را برای گذراندن یک هفته در رم با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ما شما را با تمام اطلاعات در مورد رم و تجربیات بی‌نظیری که این شهر ارائه می‌دهد و همچنین رزرو هتل ایتالیا رم آشنا می‌کنیم. رزرو هتل رم کار آسانی است و به راحتی می‌توانید آن را از طریق سایت‌ها انجام دهید.

در رم باید به این موارد توجه داشته باشید:
● رزرو اینترنتی هتل های رم
● چگونه به مناطق گردشگری رم بروید
● در رم چه باید دید
● کارهایی که باید در رم انجام شود
● بلیط‌هایی که از قبل باید خریداری کنید
● غذا و رستوران
● سفرهای روزانه در رم
● برنامه سفر در رم
آیا می‌خواهید رم را در مدت کمی ببینید؟ آیا می‌خواهید به رزرو هتل ایتالیا رم بپردازید پس باید به یک تور کامل بپیوندید. بهترین تور برای دیدن رم در مدت زمان کوتاه را انتخاب کرده و به رزرو اینترنتی هتل های رم بپردازید. مکان‌های مهم و دیدنی رم شامل واتیکان و کلیسای سیستین آن، سنت پیتر، پانتئون، چشمه تروی و البته کولوسئوم باشکوه است.

رم، شهر ابدی
رم یکی از محبوب‌ترین نقاط اروپا و جهان است. رم معروف به شهر پیتزا و پاستا است. در حالی که خوراکی‌های زیاد دیگر نیز در رم وجود دارد و پیشنهاد می‌شود حتما قهوه آن را بچشید. برای سفر به رم بهتر است ابتدا هتل خود را رزرو کنید. با رزرو هتل ایتالیا رم می‌توانید این کار را انجام دهید.
ما می‌خواهیم قبل از آمدن به رم با یک معرفی ساده از چیزهایی که باید بدانید شروع کنیم تا با رزرو هتل ایتالیا رم آشنا شوید.

ارز: یورو (€)
گفتار زبان: ایتالیایی
جمعیت: ۲٫۸ میلیون

بهترین زمان برای بازدید: ماه‌های تابستان برای گردش در اطراف رم بسیار گرم است. رم مانند یک موزه زنده است، بنابراین شما زیاد پیاده روی خواهید کرد. توصیه می‌کنیم در زمان عید پاک از رفتن به رم خودداری کنید چون بسیار شلوغ است. در نوامبر سرد نیست اما معمولاً باران زیاد می‌بارد.
اسکان: می‌توانید برای اقامت در رم انواع رزرو اینترنتی هتل های رم را پیدا کنید، از خوابگاه گرفته تا گزینه‌های لوکس هتل. در نظر داشته باشید، بسیاری از هتل‌ها فقط از یک طبقه در یک ساختمان تشکیل شده‌اند.
حمل و نقل عمومی: در رم، قطار، مترو و تراموا و همچنین اتوبوس‌های معمولی پیدا خواهید کرد. مترو بسیار راحت است. اتوبوس‌ها خیلی دقیق نیستند اما شما را به مکان‌هایی که می‌خواهید می‌برند. به خاطر داشته باشید اگر بخواهید بلیط اتوبوس را خریداری کنید قبل از ورود به آن باید آن را خریداری کنید. امکان خرید بلیط هواپیما و اتوبوس‌های معمولی در شهر وجود ندارد و باید از آژانس‌های ویژه آن را خریداری کنید.
ایمنی: رم یک شهر امن است و مثل دیگر شهرهای اروپا جیب بر در آن زیاد نیست اما در مترو مراقب جیب‌های خود باشید.

کجا اقامت کنید
اگر می‌خواهید زندگی و تجربه کامل در رم داشته باشید، توصیه می‌کنیم در نزدیکی Piazza Spagna بمانید. این بخش، مرکزی‌ترین و راحت‌ترین مکان برای کلیه بناهای دیدنی مهم شهر است. اگر در مرکز شهر بمانید، تقریباً می‌توانید با پیاده‌روی به تمام مکان‌های دیدنی بروید. رزرو هتل رم در مرکز شهر کمی گرانتر است؛ اما کاملاً ارزشش را دارد! این کار باعث می‌شود تا در هنگام بازدید از مناظر اصلی بیشتر وقت صرفه‌جویی کنید و به شما امکان می‌دهد تا از این شهر را در کمترین زمان بازدید کنید

لوکس ترین هتل‌های رم را بشناسید

محبوب‌ترین مناطق هنگام اقامت در رم مرکز شهر و Termini است. Termini فقط برای کمتر مسافری گزینه خوبی خواهد بود، زیرا واقعاً منطقه خوبی نیست. Termini همچنین منطقه‌ای برای دوستداران مهمانی‌های شبانه است، زیرا مکانی است که تقریباً تمام کلوپ‌های شب در آنجا برگزار می‌شود.

مکان‌های دیگری نیز برای اقامت در رم وجود دارد:
منطقه Trastevere و واتیکان. Trastevere یک محله بسیار زیبا برای بازدید و اقامت است، زیرا مکانی است که بسیاری از خانواده‌ها در آن زندگی می‌کنند. واتیکان همچنین منطقه‌ای با هتل‌های فراوان است. اگر قصد ندارید مکان‌های زیادی را در اطراف این دو منطقه مشاهده کنید، محل اقامت خود را در مرکز شهر رزرو کنید. با رزرو هتل رم می‌توانید در منطقه مورد نظر خود هتلی را انتخاب کنید.

در اینجا توصیه‌هایی را نیز برای مسافران مختلف ارائه می‌دهیم.

رزرو ارزان قیمت هتل در آنتالیا

هتل لوکس در رم
Hassler Roma در صدر مراحل ایتالیا ا قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های رم است. موقعیت مکانی خوب، سوئیت‌های زیبا و جذاب، امکانات رفاهی مانند حمام ترکی و رستوران در تراس. از گزینه‌های ناهار خوری در هاسلر می‌توان به میگوی ستاره دار در رستوران میچلین و رستوران پالم کورت با دیوارهای سنگی قدیمی خود اشاره کرد. این رستوران‌ها دارای غذاها ایتالیایی کلاسیک و غذاهای بین المللی است. این هتل یک رویای واقعی است، مناسب برای تعطیلات لوکس!

بهترین هتل خانوادگی در رم
هتل زیبا و دنج در مرکز شهر، هتل پارمنتو است (Parlamento Boutique ) یک هتل سنتی با پرسنل دوست داشتنی و باتجربه است. فضای داخلی و تراس بالای سقف بزرگ آنها برای صبحانه هر گردشگری را عاشق خود می‌کند. موقعیت مکانی عالی و در عین حال آرام، مکانی عالی برای اقامت در رم برای خانواده ها و بازنشستگان است.

هتلی مناسب برای ماه عسل
در هتل پیزا ناونا از امکانات رمانتیک و مکانی برتر برای یک تفریح آرام عاشقانه بهره مند می‌شوید. از صبحانه در اتاق خود وقتی خورشید در تراس می‌تابد لذت خواهید و منظره دلپذیر هتل را از تراس تماشا خواهید کرد. مکان فوق‌العاده‌ای که ترک کردن آن دشوار خواهد بود. شیوه پذیرایی شیک این هتل توصیه اصلی ما برای زوج هایی است که از رم بازدید می‌کنند. از پذیرایی و همچنین یک رستوران رمانتیک در این هتل استفاده کرده و لذت ببرید. با رزرو اینترنتی هتل های رم می‌توانید از این هتل بهره ببرید.

هتل آپارتمان
هتل آپارتمان‌ها در رم اقامتگاه مناسبی برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌هاست. این هتل آپارتمان‌ها علاوه بر اینکه زیبا هستند هزینه تقریبا مناسبی هم دارند. با جزئیاتی که گفته شد شما می توانید باتوجه به بودجه‌تان به رزرو اینترنتی هتل‌های رم بپردازید.

The post در رم کجا هتل بگیرم؟ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *