در جست و جوی مقصر فاجعه

«در جست و جوی مقصر فاجعه» عنوان گزارشی است از «خبرجنوب» که در شماره امروز هفتم فروردین ماه به چاپ رسیده است.

در این گزارش با اشاره به این که در همان لحظات آغازین سیل شیراز جریانی مغرض و وابسته سعی در انحراف افکار عمومی و تخریب شهرداران قبلی و مقصر جلوه دادن یک نهاد خاص را در جریان سیل شیراز داشته است، در گفت و گویی با مراجع قضایی فارس و رییس بازرسی کشور به مساله مسدود شدن مسیر سیلاب ها و لایروبی نشدن رودخانه پرداخته است.
«سوء استفاده از مردم در سیلاب گل آلود» نیز عنوان خبری است که به بحث سوء استفاده آژانس ها و گران کردن بلیط های هواپیما از مقصد شیراز در گیر و دار سیل اشاره می کند.
در گزارشی دیگر از آخرین وضعیت مصدومان بازمانده از سیل در بیمارستان نمازی شیراز حکایت دارد. گفت و گو با حمید جاویدان مدیر هتل بزرگ شیراز نیز بخش دیگری از صفحات «خبرجنوب» را به خود اختصاص داده است. این مدیر نیک اندیش در جریان سیل شیراز درهای هتل خود را که در دروازه قرآن قرار دارد به روی مسافران حادثه دیده و بی سر پناه گشود و به آن ها خدمات رایگان ارائه داد .
در مطلب «شیراز کمبود خون دارد» از کمبود برخی گروه های خونی و فراخوان سازمان انتقال خون برای امداد رسانی به مردم، خبرمی رسد.
نگاهی به آمار تکان دهنده تصادفات نوروزی در جاده ها، مرگ سالانه ۱۶ هزار نفر در جاده های کشور و معلولیت ۳۰ هزار نفر، از دیگر مطالب چاپ شده در شماره امروز «خبرجنوب» به شمار می رود.
ستون مقاله این روزنامه،به مناسبت روز جهانی تئاتر، به این هنر نمایشی و تاریخچه شکل گیری و فراز و نشیب آن در ایران اختصاص دارد.

The post در جست و جوی مقصر فاجعه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *