خواص آسپرین برای پوست و زیبایی

قرص آسپرین یکی از پرطرفدارترین قرص‌های موجود است که خواص ضد التهابی دارد که اغلب به عنوان ضد درد و تب بر استفاده می‌شود.

عصرایران: قرص آسپرین یکی از پرطرفدارترین قرص‌های موجود است که خواص ضد التهابی دارد که اغلب به عنوان ضد درد و تب بر استفاده می‌شود. اما امروز میخواهیم  درباره خواص آسپرین برای پوست و مو و زیبایی صحبت کنیم. به کمک فرمول ماسک طبیعی عسل و آسپرین می‌توانید پوست زیبا و درخشان داشته باشید.

بسیاری از افراد به دنبال انواع و اقسام روش‌های زیبایی پوست هستند و ماسک‌های گران قیمت و لایه بردار‌های شیمیایی بسیاری مصرف می‌کنند؛ ما به شما راهکار طبیعی برای لایه برداری پوست و شادابی و درخشانی آن معرفی می‌کنیم.

ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.

وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.

درمان شوره سر با آسپرین

آسپرین، داروی شناخته شده است که خاصیت ضد تب و ضد التهاب دارد و موجب رقیق شدن خون در بیماران قلبی می‌شود؛ این دارو در قفسه دارویی اغلب خانه‌ها یافت، حتی در برخی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

این داروی ضد درد، در رفع خشکی و زبری پوست موثر است، افزون بر این یک داروی موثر در درمان شوره سر نیز شناخته می‌شود.

فرمول ماسک آسپرین و عسل برای زیبایی پوست

ماسک لایه بردار آسپرین و عسل برای انواع پوست مناسب است، اما کسانی که پوست حساس دارند این ماسک را هر ۱۵ روز یک بار استفاده کنند، کسانی که پوست چرب دارند از این ماسک می‌توانند ۲ بار در هفته استفاده کنند.

این ماسک در پوست‌های مستعد آکنه بسیار موثر است و به از بین بردن جوش‌های سر‌سیاه کمک می‌کند.

مواد تشکیل دهنده

۲ یا ۳ عدد قرص آسپرین

۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آب معدنی یا آب مقطر

۱ قاشق غذاخوری عسل

روش آماده سازی و طرز استفاده

ابتدا قرص‌های آسپرین را خرد کنید و آب را به آن اضافه کنید؛ این مخلوط را خوب ترکیب کنید تا فرمول خمیری تولید شود درصورتی که نیاز بود می‌توانید آب بیشتری اضافه کنید تا خمیر یک دستی به دست بیاید سپس عسل را به این ترکیب اضافه و آن را خوب مخلوط کنید، قبل از استفاده از ماسک عسل و آسپرین صورت خود را خوب بشویید و لوازم آرایشی را از پوستتان با پاک کننده لوازم آرایش تمیز کنید.

سپس ماسک را به همه جای صورت به جز دور چشم بمالید و به صورت دایره‌ای روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۶ تا ۷ دقیقه روی پوستتان باقی بماند و بعد آن را با آب ولرم بشویید.

دستورالعمل ماسک آسپرین و عسل برای انواع پوست

برای پوست‌های حساس یا آکنه‌های کیستی می‌توانید به فرمول این ماسک آلوئه‌ورا اضافه کنید تا این ماسک لایه بردار عسل و آسپرین به کنترل چربی پوست و پاکسازی صورت کمک کند.

برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه می‌توانید یک قاشق آب لیمو به فرمول ماسک اضافه کنید، زیرا آب لیمو حاوی ویتامین C. بوده و خواص ضد میکروبی عسل را افزایش می‌دهد.

The post خواص آسپرین برای پوست و زیبایی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *